XXL Nutrition

Dianabol Stanazalol Nolvadex Belangrijke vraag!

Bezoekers in dit topic

Hoger in carbs en veel minder eiwit. 390 gr is belachelijk.
 
Ik zie niet direct een probleem in overdreven veel eiwit, maar het moet natuurlijk in verhouding liggen met de rest.
 
Lijkt me overigens als je echt zo hoog voetbalt niet ideaal als je ineens behoorlijke kilo's gaat pakken op sommige posities/speelinstructies. Denk aan een vlugge wendbare vleugelspeler of spits die dan ineens ff 6-7kg meer moet meezeulen.

@Drunkenmaster; als je geluk hebt kan je met voeding/supps een hoop van dat soort sides inderdaad beperken, maar je kan ook pech hebben. Lijkt me gewoon niet een risico wat je wil nemen...


Hij voetbalt echt niet zo hoog want traint maar 3x per week voetbal. Waarschijnlijk top klasse maximaal. Geen eredivisie of 1e divisie.
 
Goed topic!
 
Epic anti climax zeg dit topic!
 
Hij voetbalt echt niet zo hoog want traint maar 3x per week voetbal. Waarschijnlijk top klasse maximaal. Geen eredivisie of 1e divisie.

Yep, idd.

Paar kilo meer of minder valt nog wel mee als je goed lean bent en veel kracht wint compenseer je dit ontzetten. Modern football....

Of: wat een leuke discussies van al die stoere mannen :)
 
hoe de fk krijg jij 390 eiwit binnen?

als je geen idee hebt wat deze stoffen zijn en doen heb je echt je huiswerk niet goed gedaan op AAS.
 
Back
Naar boven