AndroidHealthClinic

Dianabol

Trapping

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
Hey, ik ben nu 1,82m en 100kilo (puur vet)
Nu wil ik dus gaan trainen met dianabol en creatine shakes...
Is het wel slim om op met puur vet dianabol te nemen ga ik dan niet juist meer aankomen door al dat vocht etc en nog dikker lijken? Of zet al het vet zich dan om in spieren?

Ik hoop zo dat je een troll bent..

• Like
Waarderingen: Inb4
:slotje:

Al het vet zet zich om naar spieren natuurlijk met dianabol. Niet goed ingelezen?

Laten we voor de verandering eens aardig doen en TS normaal advies geven. Hier schieten we niks mee op.

Laten we voor de verandering eens aardig doen en TS normaal advies geven. Hier schieten we niks mee op.
Oke vooruit. Even een paar redenen waarom je het niet moet doen:
1. Oral only is imo kut, tenzij je een kut hebt.
2. Je vp is te hoog, hoe hoger hoe meer oestrogeen je aan gaat maken en hoe meer sides.
3. Puntje 2 is zeker kut icm dbol die flink voor oestrogeen en vocht zorgt.
4. Je kan natuurlijk nog een hoop bereiken als je echt zo dik bent.

Ga lekker minimaal een half jaartje strict op je voeding letten en goed vet verliezen voor je aan een eerste kuurtje denkt

Tja @RFFNCK enerzijds siert het de mens om altijd serieus en vriendelijk te reageren.
Echter in dit geval gaat er wel meteen een trol-alert af. Wil natuurlijk nog niet zeggen dat het dan ook zo is.
Het is wel zijn 1e post en ik zou wel erg verbaasd zijn als dit serieus is. Alle voor de hand liggende ingrediënten voor een trol zijn hier aanwezig.
Erg doorzichtig / voor de hand liggend ook.

@Trapping

Op zulk een vetpercentage is het zeer onverstandig om Aas te nemen, dat is vragen om een zwaar fiasco.
Eerst zou je terug moeten cutten tot een 10 a 12%. Anders niet doen !

Voor de rest kan ik er weinig over roepen aangezien ik me hier verder nooit in verdiept heb.

Succes

• Like
Tja @RFFNCK enerzijds siert het de mens om altijd serieus en vriendelijk te reageren.
Echter in dit geval gaat er wel meteen een trol-alert af.

Die van mij ging ook even af, zeker omdat ik het topic moest verplaatsen uit de supplementen sectie maar ik gaf TS het voordeel van de twijfel.

• Like
Ik heb als het over AAS gaat nooit echt het idee dat het wel een trol moet zijn. Iedereen dacht dat AAS wondermiddelen waren wanneer diegene er nog niet in had verdiept, zo wordt het overgedragen. Denk bijvoorbeeld aan de media, en vervolgens alle papegaaien die het weer verder verspreiden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben echt geen troll. Een vriend van mij is redelijk ''gespierd'' en had het mij aangeraden om het te nemen.. Maar blijkbaar dus niet wat is dan het beste om te doen in mijn geval?

Ik ben echt geen troll. Een vriend van mij is redelijk ''gespierd'' en had het mij aangeraden om het te nemen.. Maar blijkbaar dus niet wat is dan het beste om te doen in mijn geval?
*goed voedingsschema
*goed trainingsschema
*discipline

en geen aas.

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven