Fitness Seller

dieet? neem bambix rijstvlokken

anthonie

Novice
Waardering
0
heel makkelijk en lekker (vindt ik dan ) en zonder gluta!!!!! en natrium

neem een pak bambix of nutricia (vanille) rijstvlokken (rijstebloem)
doe 100gr in je blender 35 gr whey proteine erbij voorkeur vanille
(kan ook ander smaakje maar neem dan bambix zonder vanille smaak
doe er ruim halve liter warm water bij en zet je blender 20sec aan
nam ik elke morgen tijdens mijn wedstrijddieet ben er aan verslaaft geworden
in de supermarkt denken ze volgens mij wel dat ik 8 baby,s heb maar goed
pak kost trouwens maar 1 euro (225gr)

proberen waard toch????
laat ff weten wat je er van vindt
gr

anthonie zei:

proberen waard toch????
gr

Gebruik zelf de pakjes van nutricia met vanille smaak door mijn shakes.
Altijd lekker.Mijn zoontje van anderhalf en ik zijn er gek op:D :D

Ik neem het nu ook maar op 1andere manier in me dieet 20gr havermout 30gr brinta en 40gr bambix + 1/2 banaan en 50gr whey protien en alles mengen in warm water .Zo is me ontbijt alle dagen of soms met appel of ananas

ik be ook wel is bamix genomen ,maar keek achterop,best veel suikers, brinta had er minder .. maar tis wel erg lekker:D

maar wta bedoel jij dan??

rijstvlokken? die heb ik nog nooit gezien

• Topic Starter Topic Starter
ja rijstvlokken is van bambix maar van nutrix heb je rijstebloem is hetzelfde en veel suikers?????? weet nie welke pakken jij neemt dan
let wel op je hebt van nutrix veel verschillende 7 granen- 8 granen- volkoren- met appel en kaneel vind zelf rijstvlokken het lekkerst met elite whey proteine (is lekker zoet (maar te zoet met melk vindt ik) en kan eventueel nog een banaan ofzo erbij toevoegen hangt beetje van je koolydraten af natuurlijk
ga zelf straks na mijn wedstrijd (7mei) weer wat meer experimenteren met de andere smaken en wat ingredienten eet ze!:brew:

Hey allemaal,

Misschien een rare vraag, maar wat is exact de meerwaarde van nutrix boven brinta. "Het is glutenvrij" heb ik me wel eens laten vertellen, maar wat zijn hier exact de voordelen van?

Grtz,

Benni.

anthonie zei:

proberen waard toch????
gr

Bambix vindt ik ook super, neem altijd zelf de 7-granen voor tussen men kwark te gooien.

ja kan er verschillende voor nemen van nutrix heb zelf ook wel een smulpap met appel en honing nu na mijn wedstrijd dieet (alleen 100gr rijstvlokken met 35gr whei) doe ik tegenwoordig wat krenten bij en lepeltje honing dan ff in de blender is ook super blijf nog steeds babyvoeding eten haha neem nu gelijk na mijn training ook 75gr met 35gr whei

Ik heb die shit ook, neem 20 gram achter m'n training.

Ik zal es even kijken wat voor spul dat is.
Ik neem nu ook al 2-3 jaar havermout als ontbijt, misschien es wat afwisseling:D

en waar koop je dat spul?

Btw ik neem koude melk met brinta en muesli en veel zoetstof omg ****ing lekker :D

Benni zei:
Hey allemaal,

Misschien een rare vraag, maar wat is exact de meerwaarde van nutrix boven brinta. "Het is glutenvrij" heb ik me wel eens laten vertellen, maar wat zijn hier exact de voordelen van?

Grtz,

Benni.

Het glutenvrije dieet    [www.gezondheid.be]   

Tarwe, rogge, haver, gerst en spelt bevatten het eiwit gluten. Bij coeliakiepatiënten veroorzaakt gluten - of beter gezegd gliadine, een onderdeel van gluten - een beschadiging aan de dunne-darmwand. Deze granen zijn dus verboden in het glutenvrije dieet. Dat geldt ook voor alle producten waarin deze granen zijn verwerkt of mee in aanraking zijn geweest.

Ik mag zelf ook geen gluten. Opzich wel jammer zyn veel hoogwaardig eiwit-producten waar gluten in zitten.

anthonie zei:
Zit yj ook op een glutenvry dieet?

nee zit niet op glutenvrij dieet heb tijdens mijn wedstrijddieet wel geminderd ermee maar nu na mijn dieet ben ik het blijven eten omdat het makkelijk is en in mijn ogen ook nog lekker wissel nu wel af ene dag smorgens 100gr brinta en lepeltje honing en eetlepel krenten 35 gr whey proteine banaan of toffee smaak half litertje water erbij en ff in de blender andere dag 100 gr bambix (of nutrix) is zelfde onder andere naam kun je wel in elke supermarkt kopen lepeltje honig en eetlepel krenten en 35 gr whey blijf het lekker vinden

net mn fruitpapje binnen :p

300g. magere yoghurt
3 soeplepels bambix 7granen
1 banaan (stukjes)
1 peer (geraspt)
1 appel (geraspt)

alles goed onderroeren.

Terug
Naar boven