Fitness Seller

dieet

Bezoekers in dit topic

uruk-hai

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2004
Berichten
219
Waardering
0
Zou graag zoals iedereen wel zeker, mijn vet kwijtspelen en mijn gewicht stabiel houden ik weet wel dat je daarvoor veel eiwitten en weinig vet moet eten maar kan iemand mij nog tips geven?
 
Verander je eetpatroon, de eerste paar dagen zal het moeilijk gaan, maar daar wen je aan. Compleet onthouden van af en toe wat lekkers is ook niet een oplossing. Daarnaast regelmatig beweging, minder maar regelmatig eten etc... Ik zelf ben nu sinds de zomer +/- 25kg kwijt, door alleen minder en andere dingen te eten :) . Andere mensen hebben nu eenmaal een betere of slechtere stofwisseling en daar kun je niets aan doen, er zijn wel supplementen maar die zijn verboden en worden ook door een arts afgeraden.

Maar als ik jouw stats bekijk, weet ik niet echt waarover jij je zo druk maakt ;) .
 
6.7% ????????????????????????????????????
wtf
dude wat bleit jij nou?
 
sticky's, search
 
uruk-hai zei:
mijn vet kwijtspelen en mijn gewicht stabiel houden ik weet wel dat je daarvoor veel eiwitten en weinig vet moet eten

Nou, je moet een goede E/K/V-verhouding aanhouden. In de cut kan je bv. 33/33/33 doen. Veel eiwitten en weinig vet klopt dus niet. In de cut kan je beter suikers, verzadigde vetten (dus onverzadigde vetten WEL eten) mijden en koolhydraten naar beneden schroeven.
 
Ja ik weet het 6.7 maar het bovenlijf staat wel droog maar de buik niet zoals ik hem wil het moet droger kunnen met dit gewicht.
 
Misschien loopt je buik wel zwaar achter?
 
Back
Naar boven