XXL Nutrition

DieNase’s log

• Topic Starter Topic Starter
Blijf zo kloten met mijn onderstel dat ik voorlopig even niet log, geen motivatie om die matige traininkjes hier te delen. :emo:

Ja ja ik leef nog, had echter even totaal geen zin in het forum. Kostte me in het verleden teveel negatieve energie (mijn keyboard warrior tijd) en dat gevoel kwam soms weer bovendrijven, die fout maak ik niet nog een keer haha.

Ook was er weinig te melden, blessures gooien steeds roet in het eten en mijn eigenwijzigheid helpt daar ook niet bij. Mijn gespierde kabouter zegt dan altijd dat zolang ik er niet van leer dat de lessen terug blijven komen dus ik ben er maar wat mee gaan doen.

Wel pas nadat ik van de week met echt iets lulligs mijn oude hernia weer triggerde en de maat vol was. Begonnen met hip rotations en core stability oefeningen en kon na 6 dagen vandaag weer trainen! Pijnvrij zelfs! Die dagen zijn zeldzaam dus bij deze dag zet ik een hartje in mijn lief dagboek. 😜

Met Victor overlegd dat voor nu 17kg in een half jaar wel genoeg is en dat ik me slap, klein en breekbaar voel, tijd voor mijn eerste clean bulk ooit en dus ook weer tijd voor dit log.

Vandaag 28-6-2025

IMG_2725.jpeg
IMG_2726.jpeg

Ook was er weinig te melden, blessures gooien steeds roet in het eten en mijn eigenwijzigheid helpt daar ook niet bij. Mijn gespierde kabouter zegt dan altijd dat zolang ik er niet van leer dat de lessen terug blijven komen dus ik ben er maar wat mee gaan doen.
wel een hele wijze gespierde kabouter die je daar hebt dan :D

herken best wat punten in bovenstaande post, dus ben wel benieuwd hoe je een en ander vorm gaat geven.
succes met je bulk ( en met je kabouter )

Leuk dat je weer gaat loggen, ik volg!

Laat je niet zo gek maken door anderen hier, maar ik begrijp wel wat je bedoelt! ☺😁

Leuk dat je weer gaat loggen, ik volg!

Laat je niet zo gek maken door anderen hier, maar ik begrijp wel wat je bedoelt! ☺😁
Ik was hier in de wild west tijd van het forum en was echt een irritante keyboard warrior dus die trigger zit diep :roflol:

• hihi
Waarderingen: mat

Wat nou dooskarma, mij niet uitdagen

Terug
Naar boven