Fitness Seller

DieNase’s log

• Topic Starter Topic Starter
Gezellig hier!

• Feest
Waarderingen: Loca
Hier moest ik niet douchen, maar wel wassen met van die was emulsie, inderdaad met koud water. Ik heb maar een tattoo, maar ze vroegen wel tig keer of ik het zeker wist omdat hij ook over elleboog en pols en stukje hand ging. Het kriebelde hooguit wat hier.

En over log kapen: vind hij vast niet erg en anders onderga ik de straf wel 😇

Trouwens: Ik heb de primeur

Heel erg mooi, ben benieuwd naar het eind resultaat !

Dit is de bedoeling:
IMG_1240.jpeg

• Like
:roflol:

Zondag 23-03-2025

Train:
IMG_1311.jpeg

IMG_1312.jpeg

Train je op schema's van Victor Mooren? Ik zie zijn hoofd steeds voorbijkomen in de screenshots van je trainingen.

Lekker bezig spillebeen!

Oef, mobility is wat meer voor nodig tegenwoordig :roflol:

Oef, mobility is wat meer voor nodig tegenwoordig

Heel vervelend ook, eerst gecupt worden, dan over je heen laten lopen en daarna gemaseerd worden. Komt mijn cursus sportmassage ook nog eens van pas.

Hoe vonden je hamstrings, kuiten en glutes het trouwens nadat er over ze heen gelopen werd😈

Heel vervelend ook, eerst gecupt worden, dan over je heen laten lopen en daarna gemaseerd worden. Komt mijn cursus sportmassage ook nog eens van pas.

Hoe vonden je hamstrings, kuiten en glutes het trouwens nadat er over ze heen gelopen werd😈
Hoeveel kost een rug kraak sessie? 🤣

Dinsdag 25-03-2025

Train:
IMG_1335.jpeg

IMG_1336.jpeg

• Like
Goed bezig

1742939283040.jpeg

Donderdag 27-03-2025

Train:
IMG_1348.jpeg

IMG_1349.jpeg

Schijt training wat sommige oefeningen betreft, die iets teveel isolatie cable spul nu naar mijn zin en door gebrek aan dumbbells heb ik de chest flyes ook uitgespeeld (15kg bumpers met alleen mijn duim vasthouden is erg oncomfortabel).

Even met Victor wat dingetjes aanpassen.

Chins passen echt net op deze manier al ramde ik alsnog 1x met mijn voorhoofd precies op een schroef in het plafond. :emo:

• Like
Terug
Naar boven