- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel succes man ontzettend gaaf design
Vandaag het lijnwerk en dan over 2 maandjes afmaken.Ben ook wel echt benieuwd, gaan ze dit in een sessie af kunnen krijgen denk het niet toch?
Netjes wees wel voorzichtig met de zon, maar dat weet je wel denk ik 😊Vandaag het lijnwerk en dan over 2 maandjes afmaken.
Ik ben nog net geen albino dus dat moet ik sowieso.Netjes wees wel voorzichtig met de zon, maar dat weet je wel denk ik 😊

He verdorie geen halfnaakt gazon maaien met Coca Cola Light break?Ik ben nog net geen albino dus dat moet ik sowieso.![]()
In de schaduwHe verdorie geen halfnaakt gazon maaien met Coca Cola Light break?

1 arm in de schaduw!
Zijn batterij is leeg, Nee ik moet hem nog missen, Ja foto volgt als hij thuis is.Ben je al klaar met je sessie? Foto?
(tattoo)
Ga de mijne ook weer later bijwerken ✌🏽
Oké ik ben benieuwd! Ik vind het altijd kut als ik dan moet douchen met koud water om alles inkt resten weg te spoelen 🤣. PS: Nee ik zal even een foto kijkenZijn batterij is leeg, Nee ik moet hem nog missen, Ja foto volgt als hij thuis is.
Staat jouw tattoo in tattoo topic?
Ja? Na mijn eerste sessie van 10 uur lang moest ik naar huis met trein, zat folie om heen. In die folie zat super veel inkt en bloed dat nog aan het lekken was, dat folie per direct eraf halen douchen en insmeren.Douchen met koud water om inktresten weg te spoelen? 🤔
Sorry het is de dag erna, folie eraf halen en dan douchen.Na mijn sessie van 6+ uur kreeg ik zo'n tweede huid pleister.
Okee, een hele constructie van die pleisters om alles af te dekken. 😅
Maar douchen met koud water was er niet bij.
Kon je goed tegen de pijn? Ik vond het na 6 uur echt een hel, vooral met schaduw en mijn artiest kon goed krassen.Na mijn sessie van 6+ uur kreeg ik zo'n tweede huid pleister.
Okee, een hele constructie van die pleisters om alles af te dekken. 😅
Maar douchen met koud water was er niet bij.
Amper pijn ervaren. Was eigenlijk niet de verwachting dat ie in één keer gezet zou worden, maar ik lag best lekker.Sorry het is de dag erna, folie eraf halen en dan douchen.
Kon je goed tegen de pijn? Ik vond het na 6 uur echt een hel, vooral met schaduw en mijn artiest kon goed krassen.