Fitness Seller

Dierenpolitie N-H zoekt 'ponypletter'

Ik ben wel benieuwd wat de straf zal worden. Maar waarschijnlijk weten we het allemaal al wel..

Ik ben bang dat ze misschien nog vrij komt ook..of idd hele lage of voorwaardelijke straf.
'In de media verschenen' schijnt tegenwoordig een reden te kunnen zijn voor strafvermindering.
Als ze aangeeft dat ze geen verkeerde bedoelingen met de pony had, strafvermindering.
Als ze kan aantonen dat niks mis is met de pony, strafvermindering.

Hopen op een hele goede rechter die fanatiek dierenliefhebber is :) (als dit wijf gevonden is en aangeklaagd wordt)

Het moet niet gekker worden...

De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt. De video van de pony-plettende-vrouw staat op Geenstijl.

Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.

Hoe wil je dit met een leeuw doen ??? De king of the jungle laat toch zeker niet met zich ****en.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:36 ----------

Verder heeft de politie al genoeg moeite met het beschermen van de mens. Of men dan uiteindelijk aan vervolging toe gaat komen bij dierenmmishandeling is maar de vraag. Mijns inziens zou dierenmishandeling wel terug mogen naar het wetboek van strafrecht, sancties zouden ook verzwaard mogen worden voor ernstige gevallen.

Laatst bewerkt:
Ziekelijke drang van machtsvertoon, ik snap die fascinatie echt niet in dierenbeulen... Ik weet niet hoe er vanuit de wet wordt opgetreden tegen dergelijke vergrijpen, maar het Nederlands rechtssysteem kennende zal dat wel niet veel voorstellen?

Vraag me af of dit überhaupt strafbaar is, misschien een werkstraf van 15 tot 20 uur, en als de rechtbank het haar zwaar aanrekent misschien een bekeuring erbij.

Daarom is het goed om dit soort filmpjes op Facebook te delen, zodat iedereen haar herkent en ze niet meer rustig boodschappen kan doen in haar eigen plaats zonder bekeken te worden.

:mad:

Laatste tijd zie ik steeds meer fotos en videos van sjors

Als dat adres wat op internet circuleert klopt, woon dat zieke figuur bij mij in de buurt ??? Geen politie gezien, geen idee wie deze persoon is verder..

Edit, lees net dat politie al een bezoekje heeft gebracht, dat scheelt dan hoef ik er niet meer langs te gaan :hamer:

Laatst bewerkt:
en nu maar hopen dat de politie haaropsluit en zij daar wordt geplet door een groepje dikke vrouwen.
wat een zieke mensen lopen er toch op deze wereld, heb er geen goed woord over

Als dat adres wat op internet circuleert klopt, woon dat zieke figuur bij mij in de buurt ??? Geen politie gezien, geen idee wie deze persoon is verder..

Edit, lees net dat politie al een bezoekje heeft gebracht, dat scheelt dan hoef ik er niet meer langs te gaan :hamer:

Jij bent heel lief irl.
Al hoewel die golf van je die op afstand start wel baas is :D

Het moet niet gekker worden...

ALKMAAR De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt. De video van de pony-plettende-vrouw staat op Geenstijl.

Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.

Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/110661/Dierenpolitie+N-H+zoekt+ponypletter

Geenstijl met het filmpje: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/bah-ponypaardjepletten.html#comments

Wat een terignwijf. Gewoon tegen een paal zetten en afschieten. Rotte t**f.

Al die geshokkeerde reacties terwijl de meeste hier gewoon plofkippen eten van de supermarkt.

plofkip.jpg

Hypocrieten :roflol:

Wie wat waar dan ? :O

Terug
Naar boven