- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die zal wel de zwaarste straf krijgen opgelegd.Ik ben wel benieuwd wat de straf zal worden. Maar waarschijnlijk weten we het allemaal al wel..
(als dit wijf gevonden is en aangeklaagd wordt)Het moet niet gekker worden...
De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt. De video van de pony-plettende-vrouw staat op Geenstijl.
Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.
De king of the jungle laat toch zeker niet met zich ****en.Ziekelijke drang van machtsvertoon, ik snap die fascinatie echt niet in dierenbeulen... Ik weet niet hoe er vanuit de wet wordt opgetreden tegen dergelijke vergrijpen, maar het Nederlands rechtssysteem kennende zal dat wel niet veel voorstellen?

Ja die zal wel de zwaarste straf krijgen opgelegd.
20 uur taakstraf waarvan 15 voorwaardelijk.

Als dat adres wat op internet circuleert klopt, woon dat zieke figuur bij mij in de buurtGeen politie gezien, geen idee wie deze persoon is verder..
Edit, lees net dat politie al een bezoekje heeft gebracht, dat scheelt dan hoef ik er niet meer langs te gaan![]()

Het moet niet gekker worden...
ALKMAAR De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt. De video van de pony-plettende-vrouw staat op Geenstijl.
Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.
Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/110661/Dierenpolitie+N-H+zoekt+ponypletter
Geenstijl met het filmpje: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/bah-ponypaardjepletten.html#comments
Als dat adres wat op internet circuleert klopt, woon dat zieke figuur bij mij in de buurtGeen politie gezien, geen idee wie deze persoon is verder..
Edit, lees net dat politie al een bezoekje heeft gebracht, dat scheelt dan hoef ik er niet meer langs te gaan![]()
Kan jij nog op je poten staan met al die roids enzo?Al die geshokkeerde reacties terwijl de meeste hier gewoon plofkippen eten van de supermarkt.
http://www.faqt.nl/wp-content/uploads/2012/04/plofkip.jpg
Hypocrieten![]()