MuscleMeat

Dik en dun in de reclame

Of een vrouw gelukkig of ongelukkig wordt van reclames, is niet relevant. Als ze maar gaat kopen. Misschien is het zelfs goed als reclames een beetje onvrede veroorzaken. Door te kopen, kan die vrouw weer stofjes in haar hersenen aanmaken die haar tevreden maken. Vooral als het gaat om tasjes en schoenen, die produkten geven de beste koop-kick.

Waarom zeuren vrouwen altijd zo?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geven tassen en schoenen altijd de grootste kick? Toch is 't zo.

DBC01 zei:
Waarom geven tassen en schoenen altijd de grootste kick? Toch is 't zo.

Ja het is mij ook een raadsel. Je zou verwachten dat de kick van het kopen wat afneemt als een vrouw al 30 tasjes heeft, maar het tegendeel is waar: vrouwen moeten steeds vaker tasjes en schoenen kopen om dezelfde kick te krijgen. Het lijkt een soort verslaving.

On topic: Rubens had het goed bekeken. Hij wist wel wat vrouwen gelukkig maakt! Misschien moeten zijn schilderijen meer in reclame verwerkt worden?

Laatst bewerkt:
Ontevredenheid is alleen maar beter als ze daardoor meer gaan consumeren. Sterker nog, ze creeren bewust een gevoel van ontevredenheid.

Ik was mn gewicht in goud waard als er endorfine uit mn pik zou komen.

Vrouwen willen dat het geld rolt :p

Het draait in reclame toch gewoon om 'vereenzelfmaking' met het product, als iemand hetzelfde product gebruikt als diegene in de spot of reclamefolder denken ze dezelfde waarden uit te dragen en dat vertaalt zich ook naar uiterlijk.

Volgens mij worden vrouwen van de nieuwste reclame van dove, juist heeel gelukkig!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik hier nou zo blij mee ben maar ik kan me voorstellen dat heel veel vrouwen dit een verademing vinden als je al die 45 kilo wegende modellen ziet...

Hertje zei:
Volgens mij worden vrouwen van de nieuwste reclame van dove, juist heeel gelukkig!

[Link niet meer beschikbaar]

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik hier nou zo blij mee ben maar ik kan me voorstellen dat heel veel vrouwen dit een verademing vinden als je al die 45 kilo wegende modellen ziet...

Volgens mij worden mannen er nog veel gelukkiger van! :p

Terug
Naar boven