MuscleMeat

Dikke mannen beter in bed!

Een neukpartij van 1 minuut 48? Dan ben je echt een faal, 8 minuten ook trouwens.

Sinds wanneer is het langer volhouden per definitie beter? Ligt er zo'n fatty een lange 7 minuten z'n buikvet over je heen te rossen..

:o

yszfW.jpg

Goed nieuws, wat is cutten?

Vond 7 minuten wel wat hoog overigens

valt me mee dat nog geen enkele (d)bb'er hier iets gemeld heeft dat hoog bmi niet gelijk staat aan hoog vetpercentage ;)

valt me tegen dat je dat post leberecht

Sinds wanneer is het langer volhouden per definitie beter? Ligt er zo'n fatty een lange 7 minuten z'n buikvet over je heen te rossen..

Lekker toch die vetrollen, beetje olie erbij en je krijgt tegelijkertijd een massage.

jij hebt mijn vetrollen nog nooit gevoeld gvd !!!

dikke mannen hebben ook gevoel

er zit alleen wat vet overheen ja dus !

Gespierde ecto's zoals wij komen thuis met 10/10 DBB standards terwijl "dikke mannen" gewoon blij mogen zijn als er iets warms bij ze in de buurt wil komen. Bijv. mijn vader is ook dik.

Mocht ik zo lang hebben kunnen wachten tot de 10/10, goddelijkheid, prinses, engel met licht om haar heen in ieder geval het merendeel van haar kleren uitgetrokken heeft mag ik trots zijn op mezelf en kan ik met een gerust hart gaan slapen.

• Topic Starter Topic Starter
Gespierde ecto's zoals wij komen thuis met 10/10 DBB standards terwijl "dikke mannen" gewoon blij mogen zijn als er iets warms bij ze in de buurt wil komen. Bijv. mijn vader is ook dik.

Mocht ik zo lang hebben kunnen wachten tot de 10/10, goddelijkheid, prinses, engel met licht om haar heen in ieder geval het merendeel van haar kleren uitgetrokken heeft mag ik trots zijn op mezelf en kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Met een performance van 1:48m blijft ze niet lang hoor :p

Misschien kan Mat dit bevestigen?

Ik ben dik maar presteer als een dunne. Hoe kut is dat.

Terug
Naar boven