- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker goed idee! maar de uitwerking zal wel weer klote zijn, zoals gewoonlijk bij de overheid. Wat is dik? Gaan ze zeker de BMI schaal gebruiken. Kunnen we onze zonen en dochters niet meer aan krachtsport laten doen want ja die hebben een hoge bmi en zijn ongezond, pfff. en daarnaast hoe gaan ze 'bewijzen' dat de één ziek is door slecht en veel eten en de ander door bv een afwijking van de schildklier? Maar is zeker goed dat ze de ouders erop pakken wanneer dit het geval is.
Waar stopt het dan, wat mij betreft zijn er belangrijkere redenen om mensen compleet onvruchtbaar te maken en daarvan is dikmakerij een niet zo'n hele voornaamste.
Waar stopt het dan, wat mij betreft zijn er belangrijkere redenen om mensen compleet onvruchtbaar te maken en daarvan is dikmakerij een niet zo'n hele voornaamste.
Zeker goed idee! maar de uitwerking zal wel weer klote zijn, zoals gewoonlijk bij de overheid. Wat is dik? Gaan ze zeker de BMI schaal gebruiken. Kunnen we onze zonen en dochters niet meer aan krachtsport laten doen want ja die hebben een hoge bmi en zijn ongezond, pfff. en daarnaast hoe gaan ze 'bewijzen' dat de één ziek is door slecht en veel eten en de ander door bv een afwijking van de schildklier? Maar is zeker goed dat ze de ouders erop pakken wanneer dit het geval is.
.Kinderbijslag afschaffen, waarom bestaat die neukbonus eigenlijk?
Het gaat alleen om een financiele prikkel. Niet om de mensen onvruchtbaar te maken, maar het is natuurlijk gewoon een feit dat obesitas een van de grootste problemen voor de volksgezondheid is of wordt. Het aantal te dikke mensen blijft toenemen. Hogere zorgkosten = (nog) hogere premies
Het gaat alleen om een financiele prikkel. Niet om de mensen onvruchtbaar te maken, maar het is natuurlijk gewoon een feit dat obesitas een van de grootste problemen voor de volksgezondheid is of wordt. Het aantal te dikke mensen blijft toenemen. Hogere zorgkosten = (nog) hogere premies
Dan kunnen we ook gewoon iedereen boven de 65 onder de grond stoppen. Als je hieraan begint is het einde totaal zoek.
Of willen we allemaal in een communistische heilstaat leven?
Dan kunnen we ook gewoon iedereen boven de 65 onder de grond stoppen. Als je hieraan begint is het einde totaal zoek.
Of willen we allemaal in een communistische heilstaat leven?

We hebben er wel baat bij om de bevolkingsgroei te stimuleren zo gekeken naar de aankomende golf van vergrijzing. Persoonlijk ben ik wel een voorstander voor inkomensafhankelijke kinderbijslag en alleen kinderbijslag voor alleen maximaal twee kinderen.

Godver![]()
Of helemaal niet, of allemaal wel. Linkse tuig met al inkomstendiscriminatie.
---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------
Verder die kinderen gewoon lekker vol laten vreten, hoe beter ik er uit zie op het strand![]()
Helemaal mee eens, dat is ook misdadig. Maar ook misdadig is het om mensen die meer dan 'normaa' gebruik maken van ziektekosten, op deze manier te bestraffen. Want zoals Klaas ook al aangaf kun je ook mensen bestraffen die hun kinderen te laat op straat laten spelen, of die hun kinderen niet enkel naar educatieve programma's laten kijken.Nou dat weet ik niet... Ik vind het af en toe schandalig hoe jonge kinderen worden volgestopt. Alles om ze maar een beetje zoet te houden. Dat is gewoon misdadig want die kinderen weten niet beter
Goede vergelijking. Hoezo is het einde trouwens zoek als we de AOW leeftijd veranderen? Dat we straks tot onze 80e moeten doorwerken?Je lijkt Wilders wel, blijf van de AOW leeftijd af, want als we daaraan komen dan is het einde zoek.![]()
Godver![]()
Of helemaal niet, of allemaal wel. Linkse tuig met al inkomstendiscriminatie.
Dan kunnen we ook gewoon iedereen boven de 65 onder de grond stoppen.
Dat klinkt als een goed idee en dan kunnen we de pensioenleeftijd op 65 houden.![]()
Brave New World bedoel je? Klinkt als een goed boek. Bedankt voor de tip.