- Waardering
- 99
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan je afvragen waarom iemand met 100K+ inkomen kinderbijslag nodig heeft.
Wat een godvergeten crapidee.
En dat van een lerarenvakbond? Potverdomme, arm Duitsland.
Niettegenstaande dat Duitsland koploper is in de Europese obesitascup. Maar dit is echt banaal. En lijkt me briljant contraproductief.
Voor de vrouwen die zeggen verkracht te zijn, had je het maar niet moeten uitlokken.
Wederom een hoogstandje van ons toekomstig professor. Wat leren ze jou in het HBO eigenlijk en welke studie volgde je ook al weer?Wederom een hoogstandje van ons toekomstig professor. Wat leren ze jou in het HBO eigenlijk en welke studie volgde je ook al weer?
Heerlijk weertje weer vandaag lekker bijgekleurd
Overigens wordt je met een HBO opleiding geen professor, ik dacht dat jij dat wel wist
Goede vergelijking. Hoezo is het einde trouwens zoek als we de AOW leeftijd veranderen? Dat we straks tot onze 80e moeten doorwerken?
Je vergelijking slaat net zoals al je andere posts, als een lul op een drumstel.
Vrij weinig, zit zo goed als alleen maar thuisHeerlijk weertje weer vandaag lekker bijgekleurd
Overigens wordt je met een HBO opleiding geen professor, ik dacht dat jij dat wel wist
![]()
Je begrijpt de vergelijking niet helemaal.
Het einde is niet zoek als je de AOW leeftijd veranderd, en het einde is ook niet zoek mocht er ooit een dikzaktax komen.
Ik neem aan dat het HBO geen eindstation is voor jou, rector magnificus zit er toch wel in voor zo'n geniaal persoon.
Een straatsgreep pleeg je, Potverdomme BVE doe op zijn minst je best.
Net als zelfmoord trouwens, dat pleeg je ook. Nou succes ermee.
Ik denk dat het verstandiger is om voorlichting te geven dan te straffen met intrekking van een deel van de kinderbijslag. Junkfood is namelijk niet duur en dus zullen die uitgaven door blijven gaan, maar zal er bezuinigd worden op medische kosten, boeken, speelgoed.
Kortom het kind blijft dik en wordt het dupe.
Ik ben voorstander van een uitgebreid traject wanneer een echtpaar besluit kinderen te nemen. Het is eigenlijk bizar dat een man en vrouw zomaar kinderen nemen, terwijl je voor een rijbewijs en je opleiding toch ook je papiertje moet halen.
Waarbij uitgebreid aandacht vereist is voor de gevaren tijdens de perinatale periode, zoals roken (wat bijv. 25% van de zwangere vrouwen in de vs onverstoord blijft doen)
Tevens uitgebreide voorlichting over de gewenste opvoedingssT en uiteraard voeding.
Niettemin zal zoiets wel een idealistische gedachte blijven omdat de autonomie op de wens kinderen te nemen belangrijker lijkt dan het recht van een kind: namelijk een stabiele, ondersteunende opvoeding waarbij de ouders weet hebben van de behoeften van een kind en daar op kunnen inspelen.
Ik begreep je vergelijking prima, en hij is nog steeds zo krom als een hoepel die te lang in de regen heeft gelegen.
Er zijn honderden dingen slecht voor kinderen, wil je daar allemaal belasting op gaan heffen?
is goed. maar kind kan ook een ziekte hebben of medicatie moeten nemen waardoor het dik wordt. maar zeker goed!