MuscleMeat

Dik + tips

wolfske

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo ik ben hier nieuw maar ik ben geen newbie
Ik weet dus best wel vrij veel van trainnen enzo (heb van deze site veel info gehaald)

Nu heb ik een probleem ... wel ja eigenlijk heeft mij pa een probleem. Hij zegt dat ik dik word enzo terwijl ik dit zelf niet merk en mijn ma weet het ook niet eens of hij wel gelijk heeft .. mijn vrienden vinden het ook nogal belachelijk

Dit is dus wat ik ongeveer eet op een dag ...

'Smorgens : 4 sneden brood met +- 100 g kippenfilet
10uur : ee soort koek met weinig suiker en ongeveer 100 kcal .. (het is wat weinig dus heb ik vandaag een boterham : 1 snede brood met 30 gr kip tussen gegeten)
Smiddags : 2-4 sneden brood met kippefilet
15 uur : 1 snede brood met behoorlijk wat kip
17 uur : meestal rond de 250 g spaghetti (gewogen als die ongekookt is) en daar gegrild vlees bij
19 uur : soms niets en soms een boterhammetje ofzo
21 uur : een shake en 30 gram kip

Ik weet dat ik smiddags wat weinig eet maar ik krijg die boterhammen slecht binnen op school dus .. maar ik als 18 jarige jongen van 68 kg kan hie normaal gezien toch niet echt dik van worden? (ik vond eigelijk dat ik heel wat bij was aant komen in mijn borst en toevallig vind hij dat ik daar dik wordt inneens ...)

Dus please stel me even gerust of zeg me dat ik moddervet ga worden :p

Hallo ik ben hier nieuw maar ik ben geen newbie
Ik weet dus best wel vrij veel van trainnen enzo (heb van deze site veel info gehaald)

Nu heb ik een probleem ... wel ja eigenlijk heeft mij pa een probleem. Hij zegt dat ik dik word enzo terwijl ik dit zelf niet merk en mijn ma weet het ook niet eens of hij wel gelijk heeft .. mijn vrienden vinden het ook nogal belachelijk

Dit is dus wat ik ongeveer eet op een dag ...

10uur : ee soort koek met weinig suiker en ongeveer 100 kcal .. (het is wat weinig dus heb ik vandaag een boterham : 1 snede brood met 30 gr kip tussen gegeten)
17 uur : meestal rond de 250 g spaghetti (gewogen als die ongekookt is) en daar gegrild vlees bij

Ik weet dat ik smiddags wat weinig eet maar ik krijg die boterhammen slecht binnen op school dus .. maar ik als 18 jarige jongen van 68 kg kan hie normaal gezien toch niet echt dik van worden? (ik vond eigelijk dat ik heel wat bij was aant komen in mijn borst en toevallig vind hij dat ik daar dik wordt inneens ...)

Dus please stel me even gerust of zeg me dat ik moddervet ga worden :p

Van jouw eetschema word je echt niet dik.

Je weegt maar 68 kg dus ik zie niet echt een probleem.

Hoe lang ben je trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
1 m 75 sorry vergeten te vermelden :)

Kijk als je vader zegt dat je dik word begin je even te twijfelen best geestig aangezien hij rond de 130 kg puur vet zal zijn

Lekker veel vertrouwen in jezelf btw....

Nee denk niet dat je dik wordt.

lol! 1.75 en 68kg? Dat is volgens mij zelfs aan de magere kant hoor...

ja maar echt gespierd ben ik niet hoor het is aan het beginnen nu .. echt mager ben ik niet ik gok rond de 15 % vet maar komop .. dik? :p

1 m 75 sorry vergeten te vermelden :)

Kijk als je vader zegt dat je dik word begin je even te twijfelen best geestig aangezien hij rond de 130 kg puur vet zal zijn

Ah man ,gewoon niet luisteren naar je pa. Je wilt iets aan je fysiek doen en dat is prima. Dat je vader zelf dik is en er niets aan wil doen is zijn probleem.

ok merci ^^ begrijp me niet verkeerd hij is geen slechte man maar mijn nonkel was ook ooit een enorm bodybuilding beest en die is nu ook moddervet .. dat zit hem dwars waarschijnlijk .. iemand nog verbeteringen voor mij schema ^^ een vervanger bvoor die vreselijke boterhammen smiddags? :D

15% is niet dik. Als je boven de 20 komt moet je wel een beetje gaan oppassen, maar 68kg is absoluut niet dik!

ok daar zijn we ook weer uit bedankt voor de reacties alvast .. en idd ik heb vrij weinig zelfvertrouwen maar dat zullen ze niet merken in mijn nabije omgeving :p

Iemand nog tips ? aangezien ik niet dik word nog een tandje bijsteken? andere dingen eten? meer eiwitten misschien? Er moet massa bij ^^

S'avonds nog een bakje kwark.

melk drinken ;)

oh ja knal vergeten ... ik drink ook een halve liter yoghurt .. (daar is men melk dus :p )

kwark? niet zo bekend in belgie maar ik zal er eens achter zoeken ^^

aaaah platte kaaas :D Haha .. ja da heb ik nen tijd gegete man mijn fitnessinstucteur die zelf succesvol bodybuilder was raad me dat af omdat je van melk producten een dikke huid krijgt ... hij zegt beter niet meer dan 600 ml per dag

Wat bedoeld toch iedereen met een dikke huid??

drink 1-1,5 L melk perdag 750ml nog bij mn shake en nog kwark en ik merk helemaal nix aan mn huid! op wat puisten na misschien :D

haha :p neen het zit zo

als je melk drinkt (of melkproducten) word je huid dikker, hierdoor zie je de spieren minder goed liggen ... zal het veel maken? waarschijnlijk niet , maar toch ... ^^

dat je huid dikker word heeft mijns inziens niks te maken met melk ( producten ) eerder met dat je vet% stijgt waardoor je huid dikker lijkt omdat er simpelweg meer vet onder je huid word opgeslagen.

In melk ( producten ) zitten veel melkvetten, maarja dan ga je toch voor de magere producten. Het is even wennen aan de smaak, maar halfvolle smaakt zeker zo goed. 0% echter is niet mijn ding :(

Oh en 68 bij 1,75 is NIET dik, laat die ouwe van je maar lullen, en werk aan je zelfvertrouwen ;)

die ouw eheeft vnadaag te horen gekregen van de dokter dat hij moet azfvalle best wel geestig :p

Terug
Naar boven