Fitness Seller

Dikke buik?

sily

Novice
Waardering
0
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar oke,

Als ik 's ochtends opsta is mijn buik gewoon plat.
Als ik 's middags heb gegeten enz dan heb ik echt een dikke buik. --> vb |) < zo ongeveer
Denk niet dat het vet is ofzo maar gewoon opgeblazen? zo lijkt het
En als ik zeg maar me buik dan niet inhoudt ofzo lijkt het net alsof ik "zwanger" bent niet zo groot maar wel wat minder. Terwijl ik helemaal niet dik ben of wat dan ook andere noemen me juist slank,dun

Maar hoe kan dat dat me buik dan zo opgeblazen? wordt.
Over 2,5 ong ga ik op vakantie en dan heb ik dit liever niet. Moet ik nu gewoon elke avond me buikspieren gaan trainen?

(ik drink wel veel op een dag, zoals fanta en die zoete frisdranken). En eet meestal voordat ik naar bed ga.

16 jaar

Gr,

wat drink je tijdens je eten ?

Eten, en gas. :fart:

lijkt me de meest logische verklaring. Heb ik zelf ook wel.

• Topic Starter Topic Starter
Tijdens het eten meestal melk.

Maar daar tussen door:
fanta, capri sonne, maaza , dubbelfris dat soort dingen...

Hoe kan het dat andere jongens savonds/smiddags hun buik gewoon altijd plat is ?:P

Gewoon de hele dag met je buik aangespannen lopen, (doe ik ook, :D) Moet je er wel consequent aan denken.

Food bloat is a wonderfull thing.

Ach een klein beetje, inhouden, zo kan je het ook wel zien.

veel praten tijdens het eten zorgt ook voor gasvorming

Het opgezwollen raken van al het eten.

Ja ik lees het. Dacht dat ik de enige was met dit probleem.

Ik wil juist breder worden. Maar ik dacht, als ik meer ga eten dan wordt me buik alleen maar dikker en dikker. Wat kan ik dan het beste eten?

Ik wil juist breder worden. Maar ik dacht, als ik meer ga eten dan wordt me buik alleen maar dikker en dikker. Wat kan ik dan het beste eten?
There is only one way to find out...

Probeer zelf wat uit, hoe moeten wij weten hoe jouw lichaam op verschillend voedsel reageert!

Naja, ik vraag wat ik het beste kan eten om breder te worden...

Kan ik beter aan de hamburgers gaan of aan de eitjes?

Vanuit deze eerste zin maak ik uit dat jij dacht dat je de enige was die last heeft van een opgezwollen buik. Met als vraag wat je dan het beste kan eten.

Ga eens rondsnaaien hier in de voedings sectie daar staat overal wel wat je kan eten aan eiwitjes.

Terug
Naar boven