MuscleMeat

Dikkere armen! RAW IRON Armblaster!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
RAW IRON Armblaster nu met GRATIS handschoenen!

Tot 24 december met GRATIS trainings handschoenen t.w.v. €9,95!

Beste DBB'ers,

Zie hier the comeback of the Armblaster!:rocker:
The RAW IRON Armblaster is een brute trainingstool dat je armtraining vele malen effectiever zal maken dan ooit tevoren!
Met dit trainings hulpmiddel zullen je armtrainingen een hele nieuwe, positieve impuls gaan krijgen.

Een aantal kenmerken van de RAW IRON Armblaster:

*Maximale isolatie: ellebogen worden gefixeerd,schouders en onderrug kunnen nauwelijks meebewegen = veel effectiever curlen!
*Onverwoestbaar (zo goed als): kan een workload tot 127kg aan! (straps dubbel geklonken i.p.v enkel zoals bij veel imitatie armblasters)
*Comfortabel: gevoerde strap en arm inhammen!
*Gemakkelijk: super lichtgewicht en past prima in je sporttas!
*Veelzijdig: ook geschikt voor triceps pulley oefeningen!
*Resultaat: 100% spierprikkel in de spier die je daadwerkelijk aan het trainen bent. Bij het juiste aantal herhalingen en gewicht betekent dit snellere arm groei.

Zo'n ding hoort eigenlijk standaard in je sporttas thuis naast je riem en knee wraps!:)

Sportieve groeten,
Bas:)

armblasterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.jpg

Laatst bewerkt:
Zat er al op te wachten.:D

Die hadden ze bij mijn vorige sportschool ook. trainde best lekker.

ik zag ze staan. wel gaaf.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker old school!:D

De armblasters werden in de jaren '70 en '80 erg veel gebruikt door Bodybuilders, maar doordat sportscholen zich steeds meer op fitness en cardio gingen toeleggen en de krachtsport steeds verder weggedrukt werd verdwenen dit soort tools helaas.

Ik gebruik de armblaster nu een week of 6 en dacht altijd dat ik behoorlijk strict trainde, maar met dit apparaat merk je toch wel dat je je biceps en triceps nog veel beter kan isoleren. Meer spierpijn met minder gewicht!
Optisch ogen mijn armen zeker ook wat voller, maar ik heb helaas niet gemeten toen ik ermee begon, dus durf geen uitspraak over milimeters of centimeters te doen!:p

Klinkt en ziet er handig uit, maar is het niet voor lul om met zoiets te lopen?

Klinkt en ziet er handig uit, maar is het niet voor lul om met zoiets te lopen?

Nee joh, je doet het alleen aan tijdens je bi/tri training. En als ze opmerkingen maken dan laat ze de armblaster maar aantrekken en een setje curlen met hun normale gewicht. Lig jij weer helemaal dubbel dat ze er geen beweging in krijgen!:D

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

dacht net hetzelfde. het ziet er inderdaad iets heel goed uit maar ik zie me er toch niet mee rondlopen in de gym.

Scroll hier maar eens naar beneden. Hij liep ook niet voor lul!:D
Leuk stukje over de armblaster trouwens.

Nee joh, je doet het alleen aan tijdens je bi/tri training. En als ze opmerkingen maken dan laat ze de armblaster maar aantrekken en een setje curlen met hun normale gewicht. Lig jij weer helemaal dubbel dat ze er geen beweging in krijgen!:D
Hmm ja ok, als het invloed heeft op de training boeit het me niet zoveel. Zou het wel even van te voren willen testen.. ik ga even rondkijken igg :)
Scroll hier maar eens naar beneden. Hij liep ook niet voor lul!:D
Leuk stukje over de armblaster trouwens.
hahah ja dat is ook wel een mooi voorbeeld :p ookal droeg arnie een mayo dan nog liep hij niet voorlul, ik bedoel check dat fysiek!

Zeker old school!:D

Ik gebruik de armblaster nu een week of 6 en dacht altijd dat ik behoorlijk strict trainde, maar met dit apparaat merk je toch wel dat je je biceps en triceps nog veel beter kan isoleren. Meer spierpijn met minder gewicht!

Dat zegt iedereen die wat probeert te verkopen. Ja ik heb hem zelf ook werkt echt super!

Dat zegt iedereen die wat probeert te verkopen. Ja ik heb hem zelf ook werkt echt super!

Ik zou het niet verkopen als het niet werkte. Ga onze reputatie hier niet op het spel zetten met onzin. Als je DBB een beetje kent dan weet je dat rommel heel snel afgeslacht wordt hier!:p

Konden ze het geen andere naam geven?...

Had 3xl niet ooit gezegd dat het fixeren van ellebogen ook weer tot een kleinere rom leidt bij curls en pushdowns? Is misschien wel leuk ter afwisseling, om de bi/tri iets meer te isoleren, dat is het enige waarvoor ik dit zou gebruiken dan.

Ziet er goed uit man, die hebben ze bij ons op de sportschool ook nog wel een paar hangen

Staat op je site dat je ook onderarmen ontlast, lijkt me een sterk verhaal. :D

Vind het wel een uitkomst voor bicep curls, kan je je echt focussen op de beweging zelf, maar zie me nog niet met zo'n ding rondlopen.

Staat op je site dat je ook onderarmen ontlast, lijkt me een sterk verhaal. :D

Vind het wel een uitkomst voor bicep curls, kan je je echt focussen op de beweging zelf, maar zie me nog niet met zo'n ding rondlopen.

Waar staat dat het je onderarmen ontlast, ik zie het nergens staan in onze tekst? Het ontlast niet je onderarmen.

Je loopt ook niet de hele tijd met zo'n ding rond, net zo min als je de hele tijd je riem aanhoudt. Het is een tool die je gebruikt om een bepaald deel van je training te optimaliseren. Trek er maar eens een keer eentje aan en moet je eens kijken hoe vaak ze het van je willen lenen! Zo gaat dat bij mij ook steeds!:D

Laatst bewerkt:
Sinds ik Arnold's Iron Armblaster gebruik maak ik de gains van men leven :cool:

De enigste truukjes dat ik zal gebruiken van Arnold is zijn cheat curls omdat die gewoon je biceps laten exploderen :D

Laatst bewerkt:
Sinds ik Arnold's Iron Armblaster gebruik maak ik de gains van men leven :cool:

De enigste truukjes dat ik zal gebruiken van Arnold is zijn cheat curls omdat die gewoon je biceps laten exploderen :D

Er zijn allerlei methodes om je armen te shockeren om te groeien, cheat curls is een goeie om dat te doen. Zo moet je de armblaster ook zien, het is gewoon een goeie tool om toe te voegen in je arm training.
Wat dacht je van 4 setjes super zware barbell cheat curls, gevolgd door een superstricte dumbbell curl met de armblaster, afgerond met bijv. concentration curls. Het beste uit alle werelden!:)

Er zijn allerlei methodes om je armen te shockeren om te groeien, cheat curls is een goeie om dat te doen. Zo moet je de armblaster ook zien, het is gewoon een goeie tool om toe te voegen in je arm training.
Wat dacht je van 4 setjes super zware barbell cheat curls, gevolgd door een superstricte dumbbell curl met de armblaster, afgerond met bijv. concentration curls. Het beste uit alle werelden!:)

Mijn guns train ik zoiezo al heavy & hard genoeg de persoon zelf moet er gewoon voor zorgen dat hij steeds propere form gebruikt dan kan er niets mis gaan en de kunst is dat je steeds die ellebogen intuckt en gewichten pakt met tegenzin. Tja, als je je gewichten gewoon gooit en niet focust op de motie zelf dan kan die armblaster van je wel handig zijn inderdaad ;)

Terug
Naar boven