- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In men oude gym hangde er nog zo eentje aan de muur redelijk old school ergens uit de jaren 80 trainde inderdaad lekker. Ga ff iemand in de gym opsteken om deze te kopen, weer geld gespaard hah![]()

The amazing armblaster: as seen on tv in puberruil!!!!
Wat ga ik hier voor vangen?

Bij ons hebben we dat ding ook, ik zie nu dat ik hem altijd verkeerd heb gebruikt. Ik deed namelijk dat ding altijd op me borst, ik kreeg het dan altijd benauwd... Niet lekker dus...

Ik zou hem wel willen, maar ook weer niet... Ik lijk net een draag ezel als ik met zo'n ding rondloop in de gym![]()

Ik heb een vraag:
Ik zie dat je daar een maat moet bij aanduiden
Hoe weet je nu welke maat je hebt?

Hoi Blend,
De armblaster komt in 1 maat. De maat die je moet aangeven is voor de gratis handschoenen.![]()

Op de borst is inderdaad niet fijn. De armblaster moet echt onder de borst zitten.![]()

Dat doe ik, en dan lijken het net "Scott/Preacher curls" die ik doe!![]()

even een vraagje, moet hij echt tegen je ellebogen aanzitten? ik gebruikte hem altijd dat hij net onder mijn borst zat, dus meer op mijn triceps??

Ik heb hier ook nog zo'n ding liggen een originele weider die heeft draaibare uiteinden waar je ellebogen op rusten,zal van de week eens even de stof eraf blazen want gebruik het ding al jaren niet meer....