MuscleMeat

Dikkere armen! RAW IRON Armblaster!

Je hebt gisteren pas laat in de middag je vraag gesteld, we zitten niet 24uur per dag op ieder forum, we moeten ook nog werken!:p Wil je supersnel antwoord op vragen altijd even mailen naar info@sportfood.nl)
Even antwoord op je vraag: t/m de Kerst loopt de actie en we hebben genoeg voorraad om alle goodies erbij te geven.:)

Tjonge wat zijn we weer vriendelijk, zo kan ik ook antwoorden, ieder forum? Sure alleen deze is genoeg toch, als je smiddags online was kan je toch wel je topics checken, elke potentiele klant........
Ben er klaar mee!

anyway een prettig weekend.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tjonge wat zijn we weer vriendelijk, zo kan ik ook antwoorden, ieder forum? Sure alleen deze is genoeg toch, als je smiddags online was kan je toch wel je topics checken, elke potentiele klant........
Ben er klaar mee!

De toon van mijn antwoord was inderdaad vriendelijk vandaar ook de vriendelijke smilelies. Na een uur of 5 's middags zijn we druk met de pakketten bezig. Vanochtend en vanmiddag voor zaken buiten de deur geweest, vandaar dat ik nu pas reageer. Overdag zit er bij Sportfood wel iemand continu achter de telefoon en achter de mail, dus dan krijg je direct antwoord mocht je vragen hebben. Een forum is niet het meest geschikte medium als je echt direct antwoord wilt. Wij zitten op een hoop forums en andere sociale media platforms dus hopelijk je begrip daarvoor.

Jij ook een prettig weekend in ieder geval.;)

Laatst bewerkt:
Ben er klaar mee!

Dude..

Lijkt me opzich wel handig zo'n ding. Zie mezelf er echter niet snel mee de sportschool in komen, zit niet in een bepaald hardcore gym.

Ben er klaar mee!

qpi9s5.jpg

dude...

:roflol: Lachen man was het alweer vergeten. Komen de schutters er weer aan.:D

Lijkt me opzich wel handig zo'n ding. Zie mezelf er echter niet snel mee de sportschool in komen, zit niet in een bepaald hardcore gym.

Gewoon meenemen naar je gym. Ze kijken 1 keer raar, je laat ze er een keer mee trainen, daarna voelen ze zich een paar dagen raar!:D

toen ik met dat ding aankwam werd ik bestormd als een lekker wijf in bikini

Heb hem al een tijdje in gebruik en moet zeggen dat het super traint.
Had eerst mijn bedenkingen, maar hij bevalt super, dus een echte aanrader.

Ben er klaar mee!

Holy shit :roflol: wat een huilie ben jij zeg

Heb hem al een tijdje in gebruik en moet zeggen dat het super traint.
Had eerst mijn bedenkingen, maar hij bevalt super, dus een echte aanrader.

Thanks Kean!:thumb:

De meesten hebben inderdaad eerst wat bedenkingen, maar als je het eenmaal echt gebruikt is iedereen er heel positief over.:)

In onze shop druppelen ook de eerste reviews binnen.

Hij werkt trouwens beter voor mijn triceps dan biceps heb ik het gevoel. cable pushdowns met de armblaster zijn echt een killer!

Holy shit :roflol: wat een huilie ben jij zeg

Ja erg heh? Effe serieus, je kan mij wel gaan beledigen in dit topic maar het doet mij niets hoor, moet er alleen maar om lachen. Het kwam, beste vriend, op dat moment van posten niet vriendelijk bij mij over, kan gebeuren, kan gevoelsmatig zo zijn. ik bedoelde er verder niets mee.

Zielige figuren in dit topic zeg, nou kom maar op volgende........:D

Laatst bewerkt:
Laten we met z'n allen dit topic maar zuiver houden, het gaat ten slotte over de Armblaster.:)

@ Killy.
Inderdaad, je kunt je triceps er ook extra hard mee aanpakken, dat vergeten er een hoop inderdaad!:thumb:

Laten we met z'n allen dit topic maar zuiver houden, het gaat ten slotte over de Armblaster.:)

Ben ik wel mee eens, ben wel bereid hoor om de vriendelijke hand toe te reiken....... sportfood.... mijn oprechte excuses voor mijn lullige post en... de arm blaster staat op bestel lijstje van deze maand, Denk je dat hiermee die natrapende post stopt?:rolleyes:

Prettig weekend allemaal.:)

Ben ik wel mee eens, ben wel bereid hoor om de vriendelijke hand toe te reiken....... sportfood.... mijn oprechte excuses voor mijn lullige post en... de arm blaster staat op bestel lijstje van deze maand, Denk je dat hiermee die natrapende post stopt?:rolleyes:

Prettig weekend allemaal.:)

Geaccepteerd kerel!:thumb:

Right, wie wil er nog een Armblaster?:D

The amazing armblaster: as seen on tv in puberruil!!!!

Wat ga ik hier voor vangen?

Terug
Naar boven