MuscleMeat

Dikkere armen! RAW IRON Armblaster!

• Topic Starter Topic Starter
Zijn al aardig wat DBB'ers die er eentje besteld hebben.
Zijn er al eerste indrukken en ervaring?:)

Kun je niet gewoon met je rug Tegen de muur gaan staan? Muur in de gym is gratis en hoef je niet steeds bij je te dragen.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Of je biceps over een bankje heen trainen ofzo? dan isoleer je het toch ook?

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Leuke gadget......... maar denk eerlijk gezegd dat er genoeg manieren op de sportschool te bedenken zijn om je biceps goed te trainen op die manier zonder dat je die armblaster aan moet schaffen.

Ik snap wat je bedoelt Petrov en je kunt al veel bereiken met de methodes die jij beschrijft.
Echter de muur zorgt alleen dat je niet met je rug meebeweegt maar je schouders bewegen ongemerkt toch altijd iets mee om de bovenarmen omhoog te tillen wat de stress weer van de biceps haalt.

Met de preacher (Scott) curl kom je dicht in de buurt van de arm blaster al is de feel toch net wat anders. Bij de Preacher curl (een isolatie oefening) heb je de neiging om je armen toch wat te laten schuiven op en neer het bankje zodra het gewicht spannend wordt.
Met de armblaster hou je in 1 keer je schouders, bovenarmen en rug stil. Ook als je zwaarder gaat trainen, het is dus weliswaar een isolatie oefening die je op den duur met basis oefening edge kan uitvoeren. Een barbell curl en preacher curl in een. Je moet het echt een keer voelen, je voelt iedere vezel in de biceps op hun donder krijgen en dagen later wordt je er nog aan herinnerd!:D

Geen wondermiddel natuurlijk (die bestaan nog steeds niet), maar zie het als een interessante tool om toe te voegen aan je armtraining.

Het meesjouwen valt ook mee want de meeste riemen wegen meer!:p

Nu t/m 24 december met GRATIS paar trainingshandschoenen t.w.v. €9,95!

**Ideaal als Sinterklaas of Kerst cadeau.**:p

Verdorie , moet ook net lukken dat ik vorige week heb besteld :o Zo een setje handschoenen zal er niet meer bij kunnen zeker ? Heb nog niks ontvangen omdat mijn ander artikel nog niet binnen is . Grtz

Verdorie , moet ook net lukken dat ik vorige week heb besteld :o Zo een setje handschoenen zal er niet meer bij kunnen zeker ? Heb nog niks ontvangen omdat mijn ander artikel nog niet binnen is . Grtz

Je bestelling is vanmiddag net de deur uitgegaan.
Zullen we afspreken dat we de handschoenen bij je volgende bestelling er gratis bij doen?:)

Oké , zeer goed :) Thx ;)
grtz

ik heb een mailtje naar me sportschool gestuurd en de link gegeven, hoop dat ze hem bestellen!

ik had een vraagje,
ik was aant het kijken voor 1 gripper. maar ik wil liever eerst een heavy gripper kopen zodat ik als ik een COC koop ik al meteen de #2 kan kopen ofzo. maar ik weet niet welke ik moet kiezen. ik twijfel tussen de HG150 en de HG200. kan je deze vergelijken kwa kracht met de COC? en zo ja welke dan?

k*t verkeerde topic.. dacht dat dit jullie gewone topic was!

besteld, ga hem eerst thuis paar keer uitproberen en als ik me dan wat zekerder voel over dat ding neem ik hem mee naar de gym :P

vandaag de arm blaster voor het eerst gebruikt, hij is in 1 woord geweldig

Nu t/m 24 december met GRATIS paar trainingshandschoenen t.w.v. €9,95!

**Ideaal als Sinterklaas of Kerst cadeau.**:p

Krijg ik ook van de kerstman, hele leuke aanbieding sportfood.
Zeg met zo'n actie loop ik straks niet het risico aan het einde van de maand als ik de armblaster bestel, dat je zegt uitverkocht?:D

Jammer sportfood dat je niet even de moeite hebt genomen om te antwoorden. Nu hoeft het niet meer.

Krijg ik ook van de kerstman, hele leuke aanbieding sportfood.
Zeg met zo'n actie loop ik straks niet het risico aan het einde van de maand als ik de armblaster bestel, dat je zegt uitverkocht?:D

Je hebt gisteren pas laat in de middag je vraag gesteld, we zitten niet 24uur per dag op ieder forum, we moeten ook nog werken!:p Wil je supersnel antwoord op vragen altijd even mailen naar info@sportfood.nl)
Even antwoord op je vraag: t/m de Kerst loopt de actie en we hebben genoeg voorraad om alle goodies erbij te geven.:)

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

@Sportfood

Welke handschoenen zitten er eigenlijk bij ? ik kan op de website alleen deze vinden : http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=262
Maar die zijn €16,50.

@ Rivak, de hadschoenen die er gratis bijztten zijn van hetzelfde merk maar dan zonder de polsband en de anti-grip noppen op de handpalm.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

vandaag de arm blaster voor het eerst gebruikt, hij is in 1 woord geweldig

He Killy, goed om te horen dat de Armblaster zo goed bevalt, thanks. Veel succes ermee!:thumb:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven