MuscleMeat

Dikkere armen! RAW IRON Armblaster!

Tjonge wat zijn we weer vriendelijk, zo kan ik ook antwoorden, ieder forum? Sure alleen deze is genoeg toch, als je smiddags online was kan je toch wel je topics checken, elke potentiele klant........
Ben er klaar mee!

anyway een prettig weekend.
Jij bent echt kansloos...

Aha deze soap gaat dus verder, oke gaan we topic verzieken, geen probleem.

Nfanatic je bent zeker net uit je eitje gekropen dat je nu pas begint te kwekken!

Volgende......
ik sla over, nu weet je het wel en je hebt je excuses aangeboden en ze zijn geaccepteerd, nou probleem uit de wereld is het niet?

ik sla over, nu weet je het wel en je hebt je excuses aangeboden en ze zijn geaccepteerd, nou probleem uit de wereld is het niet?

Ah jammer dat je over slaat, idd heb mijn excuses aangeboden, ze zijn idd dacht ik geaccepteerd en na weken komt er weer een kuikentje uit en begint te kwekken, nee zolang er DBB'ers zijn die het nodig vinden steeds de zelfde citaat te gebruiken is het probleem nog niet uit de wereld!

Het is mij duidelijk dat het hier op DBB een normale zaak is geworden om e.e.a. te verzieken, jammer maar......

Volgende............

ben nog steeds blij met mijn aankoop :)

@damocel :aai:

kom op zeg, was maar een geintje :P

hou nou maar op, mijn moeder zei altijd "gewoon negeren!"

Jaja geintje tuurlijk, jij kon het ook negeren toch?

En nu moet ik maar ophouden, word echt moe van sommigge DBB'ers!!!!!!!!

En nu zeg jij:"hou maar op" grapjas, nu het leuk word moet ik stoppen?

:devil:

volgende..............

I'm with you damocell...!!

• Topic Starter Topic Starter
Mannen, het is bijna Kerstmis!:) Excuses zijn al lang en breed gegeven en geaccepteerd.

Group hug, Merry Christmas and on-topic please!:D

haha ik kan me de reacties wel voorstellen van of je voor lul loopt, ik train namelijk echt in een ultieme superdude sportschool. Als ik daar aan het squatten of dealiften ben zitte ze je al raar aan te kijken met hun biceps curls. Maar het lijkt me wel cool om een keer dat ding uit te proberen! 9,95 is ook niet veel eigelijk.

haha ik kan me de reacties wel voorstellen van of je voor lul loopt, ik train namelijk echt in een ultieme superdude sportschool. Als ik daar aan het squatten of dealiften ben zitte ze je al raar aan te kijken met hun biceps curls. Maar het lijkt me wel cool om een keer dat ding uit te proberen! 9,95 is ook niet veel eigelijk.

9,95? je bedoelt 39,95 ....

Terug
Naar boven