Fitness Seller

Discrimineer je? En zo ja waarop ?

Peiling Peiling Discrimineer je? En zo ja waarop ?

• Huidskleur

Stemmen: 10 10,0%
  • Geloof

Stemmen: 38 38,0%
  • Mening

Stemmen: 19 19,0%
  • Sexuele voorkeur

Stemmen: 13 13,0%
  • Ik discrimineer niet

Stemmen: 20 20,0%

• Totaal stemmers
    100
Ik discrimineer op lengte.

Ik discrimineer niet, kan me echt geen fl**ker schelen wie wat doet, tenzij ik er zelf last van heb, of als ik me eraan irriteer, zoals al die pl**ris Marokkanen bijvoorbeeld, ik heb er geen last van, maar ik irriteer me eraan, velen zien dat als discriminatie, pech voor hun.

Ik discrimineer op bril. Ik hou niet van brildragers. Stelletje inferieure sukkels...bessenplukkers. 5000 jaar geleden zouden jullie niet kunnen jagen, alleen noten rapen van de grond.

Gehandicapten?

Ik ben een coïtusist, ik discrimineer dus op vrouwen.

Ik laat later dan ook een moslima overvliegen, kan je ook gelijk vernieuwen als ze teveel lucht krijgt van de westerse 'emancipatie' en opeens iets te zeggen wil hebben.

Ik discrimineer niet, dus ook niet 'positief'.

ik discrimineer niet heb alleen een hekel aan marokanen en turken.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

dat meen je toch niet serieus?:o

Nee, vroeger wel maar nu niet meer. Maar discriminatie van gehandicapten is niet erger dan discriminatie op basis van huidskleur, geaardheid, lengte, intelligentie.. alles is gewoon even fout.

Enkel met priesters heb ik het ongelofelijk moeilijk. Als ik een priester zie wordt ik altijd extreem woedend.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, vroeger wel maar nu niet meer. Maar discriminatie van gehandicapten is niet erger dan discriminatie op basis van huidskleur, geaardheid, lengte, intelligentie.. alles is gewoon even fout.

Enkel met priesters heb ik het ongelofelijk moeilijk. Als ik een priester zie wordt ik altijd extreem woedend.
haha wtf, hoezo?

Je maakt alleen onderscheid, of wat? :D
Er is niets mis met het bestuderen van de eigenschappen van groepen. Het gaat pas mis als je na dergelijke studie de ene groep op één of andere manier gaat bevoordelen tegenover de andere.

Die mensen leven volgens mij gewoon niet, het zijn net levende doden.. En bovendien lijden ze aan het leven en willen ze zo snel mogelijk in de hemel terecht komen. Ze willen gewoon onze lusten en deugden zoveel mogelijk aan banden leggen en ons nederig maken. Ik word eig vooral woedend als ik ze hoor praten, precies of hen alle kracht ontbreekt..

Ik discrimineer enkel religieuse extremisten. Of dat nu moslims, joden of christenen zijn maakt me niet uit. Zeer gelovige mensen zijn gewoon eng, vooral vanwege hun benauwde mentaliteit.

Ik discrimineer op elk mogelijk gebied.

Iedereen discrimineert. Discriminatie is de eerste functie die je leert vanuit de wieg, jankend omdat de buurvrouw voor je staat in plaats van moeders.

Terug
Naar boven