AndroidHealthClinic

Discrimineer je? En zo ja waarop ?

Peiling Peiling Discrimineer je? En zo ja waarop ?

• Huidskleur

Stemmen: 10 10,0%
  • Geloof

Stemmen: 38 38,0%
  • Mening

Stemmen: 19 19,0%
  • Sexuele voorkeur

Stemmen: 13 13,0%
  • Ik discrimineer niet

Stemmen: 20 20,0%

• Totaal stemmers
    100
ik discrimineer enkel lelijke dikke wijven

op dikke mensen die zeiken dat ze te dik zijn.

laatst was er zo'n fat **** op oprah die het meeste aantal kg's was afgevallen en weer was aangekomen. en dan gaat hij huilie huilie doen dat het allemaal zo k*t is. please zeg dikke homo, je hebt het helemaal zelf in de hand. ik kan dat niet en wil dat niet begrijpen.

ik discrimineer niet, iedereen is gelijk ;)

ik kan maar 1 kiezen :<

Bij discriminatie behandel je iemand anders op basis van ras/geloof/enz

Neej, dat doe ik niet.
Zolang iedereen zich normaal gedraagt is het ook niet nodig. De mensen die zich niet normaal gedragen worden keihard genegeerd (ook mensen van mijn ras/geloof/enz)

Fascisme is het kanker van de Wereld.
Enerzijds is de mensheid al behoorlijk geëvolueerd en zijn we qua technische ontwikkeling etc. behoorlijk ver.Anderzijds zijn we nog net Neanderthalers in ons gedrag.
Mensen beoordelen en in ergere zin vermoorden vanwege een huidskleur of geloof.

Ik discrimineer niet iemand geloof, huidskleur, afkomst, handicap interesseren me niet, kijk louter naar de persoon zelf.
Zijn/haar levensstijl/geloof hoeft de mijne niet te zijn wil niet zeggen dat ik erdan niet door 1 deur meekan.Het gaat verkeerd als mensen dingen gaan proberen op te dringen. En dat is vaak met gelovige mensen zo.;)

Ik heb gestemd op geloof omdat de meerderheid dat doet. Dus geloof ik daar maar in.

Dikke/ongezonde mensen. De rest niet. Ik heb het ook niet over mensen die door een ziekte dik zijn, maar mensen die elke dag een taart bij de koffie nemen en daarna op het lokale plein nog 2 broodjes saucijs wegkanen.

Geloof en "wanna-be gangsters"

ja, op geloof en huidskleur.

Terug
Naar boven