XXL Nutrition

Discrimineer je? En zo ja waarop ?

Peiling Peiling Discrimineer je? En zo ja waarop ?

• Huidskleur

Stemmen: 10 10,0%
  • Geloof

Stemmen: 38 38,0%
  • Mening

Stemmen: 19 19,0%
  • Sexuele voorkeur

Stemmen: 13 13,0%
  • Ik discrimineer niet

Stemmen: 20 20,0%

• Totaal stemmers
    100
Ik discrimineer op domme mensen.

En terecht.

Zucht.

Ohja, de meest maatschappelijke succesvolle mensen hebben quotes van Scarface in hun signature staan, snoeven regelmatig over hun jaarsalaris en gebruiken afgerukte internet meme's als 'epic fail!'. Dit zijn de kenmerken van echte maatschappelijke winnaars!

Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan of aangetast."

Dat is wat het Wetboek van Strafrecht er onder verstaat. Nu kan je semantisch er op wijzen dat het alleen betekent dat er onderscheid wordt gemaakt maar normaal gesproken wordt discrimineren niet gelijkgesteld aan het normale onderscheid maken dat bijna iedereen dagelijks uitvoert.

Haha, ok ik daag je uit om nog een post van me te vinden waar ik over je lichaamslengte begin.

Dat ik uberhaupt weet dat jij luchtverkeersleider oid bent zegt alweer genoeg.

Ik ga niet in je hele post historie wroeten.

Verder weet je nog dat ik niet zo lang ben waarom zou je dan niet onthouden dat ik Luchtverkeersleider ben? Damn Corky alert.....

Ik ga niet in je hele post historie wroeten. Feit dat ik nog weet dat je het in het verleden deed en 20 minuten geleden ook weer begon zegt genoeg......

Ik deed het in het verleden niet.
"epic fail!"

maar goed, ik ga weer even wat bijdragen aan de maatschappij. Mensen helpen enzow. jwtz.

Discrimineren is voor pussies.

Zo is het. We zijn opgetrokken uit discriminatie. Het is bijna de motor van het bestaan.

Ok, maar je gaat toch iemand niet verschillend (als minderwaardig) gaan behandelen omdat hij bruin, homo, dom, dik, dun, groot of klein is.. Zo'n discriminatie werkt toch asociaal gedrag in de hand..

En hier in het topic gaat het toch duidelijk om onrechtmatige discriminatie, en geen discriminatie of onderscheid op smaak of normale relaties tot mensen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien per ongeluk :dunno:

Op Franzen na discrimineer ik niemand.

Waarom is er maar 1 optie mogelijk?
Ik discrimineer ecto's. Als je ecto bent heb je geen recht van spreken, helemaal in de gym.

Hoh, geloof staat bovenaan...welk geloof zal dat toch veroorzaken?:rolleyes:

ik discrimineer op inkomen!!!

ik ben Bouwens:fuu:

Terug
Naar boven