Scrat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan of aangetast."
Haha, ok ik daag je uit om nog een post van me te vinden waar ik over je lichaamslengte begin.
Dat ik uberhaupt weet dat jij luchtverkeersleider oid bent zegt alweer genoeg.
Ik ga niet in je hele post historie wroeten. Feit dat ik nog weet dat je het in het verleden deed en 20 minuten geleden ook weer begon zegt genoeg......
Ik deed het in het verleden niet.
"epic fail!"
maar goed, ik ga weer even wat bijdragen aan de maatschappij. Mensen helpen enzow. jwtz.
Ja, dat weet ik eerlijk gezegd ook niet. Volgens mij begint bascross er de hele tijd over.Ik ga niet in je hele post historie wroeten.
Verder weet je nog dat ik niet zo lang ben waarom zou je dan niet onthouden dat ik Luchtverkeersleider ben? Damn Corky alert.....
Zo is het. We zijn opgetrokken uit discriminatie. Het is bijna de motor van het bestaan.
Dus als jij met je MBO'tje wordt afgewezen voor een vacature waarbij HBO wordt geeist, ben je gediscrimineerd. Haha, please.
ja dat was echt te slecht, zelfs vvv wint nog met 10-0 van die vrouwen![]()
Ook ik ga hier ook voor , gelul met een boxer short in het zwembad

Ook ik ga hier ook voor , gelul met een boxer short in het zwembad
Ja sorry borrelt ineens naar boven.....

Met geloof is op zich niks mis, het is maar net hoe het geïnterpreteerd wordt.Hoh, geloof staat bovenaan...welk geloof zal dat toch veroorzaken?![]()