Fitness Seller

Discrimineer je? En zo ja waarop ?

Peiling Peiling Discrimineer je? En zo ja waarop ?

• Huidskleur

Stemmen: 10 10,0%
  • Geloof

Stemmen: 38 38,0%
  • Mening

Stemmen: 19 19,0%
  • Sexuele voorkeur

Stemmen: 13 13,0%
  • Ik discrimineer niet

Stemmen: 20 20,0%

• Totaal stemmers
    100
Om de een of andere reden krijg altijd meteen een schijthekel aan dikke mensen zodra ik ze ontmoet :)

Geloof en huidskleur..
Overdreven homo's ben'k ook niet voor

Discriminatie is niet aan mij besteed. :)

Gister vrouwenvoetbal zitten kijken.
Dan begin het discrimineren op basis van coïtuse toch wel ernstig te kriebelen.

Mijn moeder zat erbij en vond dat ik me toch maar even moest inhouden.
Maarja, wat wil je? Vrouwen die voetballen....kan je net zo goed naar een G-elftal gaan zitten kijken.

Maarja, wat wil je? Vrouwen die voetballen....kan je net zo goed naar een G-elftal gaan zitten kijken.

Ik had het laatste deel gezien, zag je die faal van die keepster toen engeland scoorde in de verlenging:roflol:

Ik discrimineer meningen die ik niet deel:D

Onbewust wel.Ook op beroep.

• Topic Starter Topic Starter

ja dat was echt te slecht, zelfs vvv wint nog met 10-0 van die vrouwen:rolleyes::D

Discriminatie = maken van onderscheid:rolleyes:...

Ja, maar slechts op basis van godsdienst, ras, coïtuse en nationaliteit. Als een klein kind liever niet door een vreemde vrouw wordt vastgehouden discrimineert hij toch niet?

Dus als jij op basis van je kwaliteiten/diploma's op een sollicitatiegesprek wordt afgewezen ben je ook gediscrimineerd? Niet elke vorm van onderscheid maken is discrimineren...:rolleyes:

Ik discrimineer op grote van t**ten.

ja dat was echt te slecht, zelfs vvv wint nog met 10-0 van die vrouwen:rolleyes::D
haha vvv.
Ik zei tegen mn moeder dat zelfs 3e klasse amateurs ze nog totaal van de mat af vegen. EN daar geloof ik ook zeker in.

Ja, maar slechts op basis van godsdienst, ras, coïtuse en nationaliteit. Als een klein kind liever niet door een vreemde vrouw wordt vastgehouden discrimineert hij toch niet?

Dus als jij op basis van je kwaliteiten/diploma's op een sollicitatiegesprek wordt afgewezen ben je ook gediscrimineerd? Niet elke vorm van onderscheid maken is discrimineren...:rolleyes:

Jawel.
Maar meestal geldt discriminatie alleen bij onrechtmatig onderscheid maken (jaja, net even gewiki'd.)

Inderdaad ''knakker''.

Ik haat ImageShack kikkers.

Vrouwen die geen coïtus met me willen negeer ik meestal.

Terug
Naar boven