MuscleMeat

Discussie-topic

Doe alsjeblieft je naam eer aan en gooi een slotje op dit topic.:)

Ik vind het geleuter van het niveau heb ik me jouw daar.

Jups, niks tegen jou, wel tegen dit topic vol blabla.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee dat is waar, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk om me lekker te irriteren. Toch een beetje contradictie waar ik mezelf nu op betrap.

• Topic Starter Topic Starter
@ Adhoc: probeer jij dit topic dicht te krijgen of in de schijnwerper te werken door er allerlei offensive content in te pleuren?

Of zoek ik te ver en heb je gewoon niets beter te doen dan je imagehost account vol te proppen met domme dingen en naar hier te linken?

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Nee dat is waar, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk om me lekker te irriteren. Toch een beetje contradictie waar ik mezelf nu op betrap.

Ik ken dat gevoel, dan voel je dat je leeft he ;)
Het leven is een paradox... Het moment waarop je sterft, krijgt je leven pas vorm

@ Adhoc: probeer jij dit topic dicht te krijgen of in de schijnwerper te werken door er allerlei offensive content in te pleuren?

Of zoek ik te ver en heb je gewoon niets beter te doen dan je imagehost account vol te proppen met domme dingen en naar hier te linken?

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Zie het als afwisseling tussen alle heftige discussiepunten in dit topic, om zo de lezers ook wat rust te geven en niet continue te belasten, zelfde effect als een commercial op televisie alleen nu zonder financiële bedoelingen.

Zie het als afwisseling tussen alle heftige discussiepunten in dit topic, om zo de lezers ook wat rust te geven en niet continue te belasten, zelfde effect als een commercial op televisie alleen nu zonder financiële bedoelingen.

Hetzelfde als een commercial break op tv, irritant en haalt de spanning(lees motivatie om verder te gaan) weg.

Ach.. volgens mij zitten we nogsteeds op het interwebz

• Topic Starter Topic Starter
hier dan even mijn inbreng ter onderbreking:

http://www.youtube.com/watch?v=E6CUG2Sn3lo&feature=related

kun je je even allen rustig laten inspireren om zo verder te discussiëren... Je mag ondertussen even naar het toilet gaan en de a**hole uithangen, je hoeft daarvoor natuurlijk niet naar het toilet te gaan hoor, we leven in een democratisch land, jij kiest waar je de a**hole uithangt.

Ik wist al een tijdje dat halve garen als HardcoreNL moeite hebben met het detecteren van zelfspot en ironie maar valt me toch wel een beetje tegen van de wat gelouterde posters als Angelus en beginnerbb. Ik heb nog zoveel werk te doen hier. Jullie weten toch dat ik een bonk zekerheid ben en alleen maar speel met onzekerheid? Toch, jongens?

Tuurlijk jongen, tuurlijk.

fail dat je je eigen topic actief moet houden met youtube filmpjes.

im just saying...

Omdat dit toch een discussie topic is, het volgende..

JE MAG ER MAAR 1 KIEZEN
Welke van de 2 zou het dan worden? :D

Brand los..

rechts:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven