AndroidHealthClinic

Dit is België: moordende marokkanen vrijuit, commissaris 1 j de bak in voor schelden

[Link niet meer beschikbaar]
HLN: België - Eén jaar cel voor ex-commissaris Bart Debie (154070)

Dit kan je in Amerika niet uitleggen!!! We maken ons compleet belachelijk in dit apenland !!!

Zelfs al heeft Debie wat gescholden met racistische toon, WHO CARES. Het is straattuig waarmee hij te doen had. Moet je die netjes behandelen? De man mag een jaar in de bak gaan zitten omdat hij zijn job deed, terwijl 2 klootzakken die een onschuldige man doodgeslagen hebben gewoon weer vrij rondlopen. Echt om te janken het gerecht in dit land, compleet verziekt door linkse en corrupte rechters gestuurd door linkse politici en maffia.

Ten eerste gaat het hier om de zaak 'Debie' en heeft dit niks te maken met de zaak 'Demoor'. Daarbij is er nog altijd een scheiding der machten. En voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil.

Iedereen kan bekrompen, onjuiste en lverkeerde beweringen maken.

Je benoemt het wel dat hij geprovoceerd zou hebben! Alsof dat belangrijk is als je dood geslagen wordt :rolleyes:

Nee het maakt de daad van die jongens niet minder erg, maar in een rechtzaak is het wel relevant en daar ging dit topic in de eerste plaats over. De te lage straf van die jongens heeft te maken met zijn provocatie.

Was gisteren in het nieuws. Hij had het over "die marokkanen", "het uitschot dat ik probeer te bestrijden" enz.

Jammer dat hij in dit k*tland daarvoor veroordeeld wordt??? Was blijkbaar iemand die, zoals vele van de uitvoerende macht, heeft ingezien dat de allochtonen hier een heel groot aandeel hebben in de criminaliteit. Of ga je dit ook compleet eufemistisch verdraaien of ontkennen Corazon?
Als je dagelijks als commissaris ziet welke origine de criminaliteit vertegenwoordigd krijg je al wel eens een gevooroordeelde uitspraak. En ik denk niet dat hij zinnens was om ook onschuldigen te pakken te nemen.

Btw Guido Demoor is wss of miss gestorven door de hoeveelheid adrenaline en hypertensief moment dat je hebt als je geslagen wordt. En dan zijn er nog mensen hier die dit proberen goed te praten. Het is absoluut te geloven dat die allochtonen overdreven kabaal maakten in die bus, dat hoor ik dagelijks ook in mijn stad. Als je dan vraagt om wat rustiger te zijn wordt je aangevallen???

Bart Debie is een ambtenaar in functie die een eed heeft afgelegd (verzwarende omstandigheid). De feiten die hij gepleegd heeft (mishandeling + vervalsing van processen-verbaal) zijn zwart op wit bewezen.

Bij het geval Guido Demoor heeft de rechtbank geoordeeld dat er sprake was van uitlokking, waardoor de vijf jaar die het openbaar ministerie gevraagd had, niet weerhouden is geworden.

Geen appelen met citroenen vergelijken. Laat dit nou net het handelsmerk van het Vlaams Belang zijn.

De schandalige reactie van Debie na het vonnis was ook alleszeggend:o Zulke kerels verdienen een lesje.

+1 goed verwoord

Debie is idd geen zacht gekookt eitje en krijgt wat ie verdient.
de straf die hij kreeg is is zeker in verhouding tot de feiten.
die vent is gewoon hardleers en verdient het om even op z'n plaats gezet te worden.
mooie zaak ook dat hij ook voor 5 jaar z'n burgerrechten kwijt is, kan hij niet meer opkomen met de verkiezingen.

en in het geval van de vermoorde buschauffeur zijn de uitgesproken straffen idd véél te licht.

Jongens toch ik probeer niemand te verdedigen maar de man haalde wel het tuig van de straat, ok niet op een correcte manier , maar even goed hier worden moordenaars vrijgelaten en flikken die eens durven optreden tegen het tuig mogen gaan zitten. Als je niet ziet dat daar iets scheef zit tja dan houd alles op.

Mijns inziens volledig juist. Debie mocht van mij wel een sanctietje krijgen in het geval hij een te Spartaanse ondervraging uitvoerde, ook al verdienen ze het..
Moest je weten in welke staat al de slachtoffers leven door die allochtonen die ocharme te woest ondervraagd werden.. zij zijn niet de slachtoffers, wel de talloze slachtoffers die zij gemaakt hebben.
Ga maar eens naar de familie van Ann van Nieuwenhuyzen..

Nee het maakt de daad van die jongens niet minder erg, maar in een rechtzaak is het wel relevant en daar ging dit topic in de eerste plaats over. De te lage straf van die jongens heeft te maken met zijn provocatie.

En juist dat maakt de rechtspraak zo krom. Als iedereen op iedere provocatie iemand maar dood moet slaan dan is het hek van de dam............

Respect voor Bart Debie dat hij ze zo heeft aangepakt.Deze straf voor hem is zielig en beschamend.Ik zou verhuizen uit het land en nooit meer terugkomen.Laten we niet over de racistenwet spreken want dan hadden alle mocro's al vast moeten zitten hier in de buurt :roflol: En die moordenaar heb ik geen woorden voor, Kan er wel om huilen.Nu kan hij mooi weer verdergaan met moorden.

.Deze straf voor hem is zielig en beschamend.

Dus mensen folteren en daar straf voor krijgen is zielig? fl**ker toch op man. Of kom een keer langs, zal ik jou folteren, kijken wie er dan zielig is, jij of ik?

Iedereen die het hier eens is met het VB moet zich eens laten nakijken, dan spoor je dus voor geen meter. Over stillsstrong en ahnoldfan wist ik het al, de rest komt ook langzaam bovendrijven...

Dus mensen folteren en daar straf voor krijgen is zielig? fl**ker toch op man. Of kom een keer langs, zal ik jou folteren, kijken wie er dan zielig is, jij of ik?

Iedereen die het hier mee eens is moet zich eens laten nakijken, dan spoor je dus voor geen meter. Over stillsstrong en ahnoldfan wist ik het al, de rest komt ook langzaam bovendrijven...

Ik vind dat ze hem pas straf mochten geven als die mocro ook een hele hoge straf kreeg voor de moord.En dan had de straf van Bart alsnog omlaag gemoeten.;) Dit is niet met elkaar te vergelijken.

Ik vind dat ze hem pas straf mochten geven als die mocro ook een hele hoge straf kreeg voor de moord.En dan had de straf van Bart alsnog omlaag gemoeten.;) Dit is niet met elkaar te vergelijken.

Inderdaad niet met elkaar te vergelijken, maar waarom doe je het dan alsnog? De twee rechtszaken hebben niets met elkaar te maken, die man heeft gewoon zijn verdiende loon gekregen.

Inderdaad niet met elkaar te vergelijken, maar waarom doe je het dan alsnog? De twee rechtszaken hebben niets met elkaar te maken, die man heeft gewoon zijn verdiende loon gekregen.

En die mocro dan....nee over een paar dagen word daar niet meer over gepraat.Zo'n vuillak moet meteen terug gestuurd worden, maar nee.Word vrij gesproken :roflol:

Nederland is erg maar belgie nog erger.

Respect voor Bart Debie dat hij ze zo heeft aangepakt.Deze straf voor hem is zielig en beschamend.Ik zou verhuizen uit het land en nooit meer terugkomen.

Inderdaad laat hem maar opdonderen eindelijk zijn we het met elkaar eens. Wel eerst zijn straf uitzitten natuurlijk.

Bijzonder foute titel van dit onderwerp. Die commisaris deed wel wat meer dan schelden.

Wilt de topicstarter soms niet serieus genomen worden?

En die mocro dan....nee over een paar dagen word daar niet meer over gepraat.Zo'n vuillak moet meteen terug gestuurd worden, maar nee.Word vrij gesproken :roflol:

Nederland is erg maar belgie nog erger.

Die Marokkaan moest zwaarder gestraft worden (hoe vaak moet ik dit nog herhalen). Het land uit sturen is onzin, die jongeren zijn hier geboren, opgegroeid en dus een Nederlands/Belgisch probleem. In Marokko zul je ze zo bijna niet tegenkomen, waarom wil je andere landen opzadelen met de problemen van je eigen land? (retorische vraag)

Die Marokkaan moest zwaarder gestraft worden (hoe vaak moet ik dit nog herhalen). Het land uit sturen is onzin, die jongeren zijn hier geboren, opgegroeid en dus een Nederlands/Belgisch probleem. In Marokko zul je ze zo bijna niet tegenkomen, waarom wil je andere landen opzadelen met de problemen van je eigen land? (retorische vraag)

Waarom wil je onze landen (belgie en nederland) opzadelen met volk wat hier niet thuis hoort? een vraagje aan jou.....

Ik hoop dat het eens flink uit de hand gaat lopen en dat al dat tuig gefolteerd word.

Bijzonder foute titel van dit onderwerp. Die commisaris deed wel wat meer dan schelden.

Wilt de topicstarter soms niet serieus genomen worden?

:D Tja zo'n titel wekt natuurlijk woede op en het resultaat is meer stemmen voor het Vlaams belang. Zelfs negatieve publiciteit als dit weten ze om te zetten in meer stemmen door er gelijk een nog negatiever nieuwsbericht achteraan te zetten, populisme werkt.

Arnoldfan, je antwoorden zijn echt van een bedroevend niveau:o

Terug
Naar boven