AndroidHealthClinic

Dit is België: moordende marokkanen vrijuit, commissaris 1 j de bak in voor schelden

Waarom wil je onze landen (belgie en nederland) opzadelen met volk wat hier niet thuis hoort? een vraagje aan jou.....

Ik hoop dat het eens flink uit de hand gaat lopen en dat al dat tuig gefolteerd word.

Nederland en Belgie hadden "dat volk wat hier niet thuishoort" nodig uit eigenbelang (de gastarbeiders kwamen natuurlijk ook uit eigen belang), zonder te denken aan de gevolgen en eventuele maatregelen die nodig zijn. Eigen schuld dikke bult. Nu zijn het Nederlanders en kun je niet meer spreken van een volk dat hier niet thuishoort, jammer he.

Die laatste zin is natuurlijk te achterlijk voor woorden ;) je weet jezelf steeds maar weer te overtreffen.

Nederland en Belgie hadden "dat volk wat hier niet thuishoort" nodig uit eigenbelang (de gastarbeiders kwamen natuurlijk ook uit eigen belang), zonder te denken aan de gevolgen en eventuele maatregelen die nodig zijn. Eigen schuld dikke bult. Nu zijn het Nederlanders en kun je niet meer spreken van een volk dat hier niet thuishoort, jammer he.

Die laatste zin is natuurlijk te achterlijk voor woorden ;) je weet jezelf steeds maar weer te overtreffen.

We hebben ze niet gevraagd om dit gedrag te vertonen, ze moeten dus weer teruggestuurd kunnen worden als het nodig is eigenlijk.Wat nu helaas nog niet kan maar misschien gaat komen.

agree! en let maar niet teveel op arnoldfan, hij is tegen het geweld van allochtonen en moslims, maar hij doet er zelf maar al te graag aan mee, niet beseffend dat hij dan onder dezelfde noemer valt.

Laat maar zitten jongens ik ga er niet meer op in. Het begint hier steeds meer op stormfront te lijken en ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan zo'n bedroevend niveau.

agree! en let maar niet teveel op arnoldfan, hij is tegen het geweld van allochtonen en moslims, maar hij doet er zelf maar al te graag aan mee, niet beseffend dat hij dan onder dezelfde noemer valt.

Inderdaad, tijd om de negeerknop maar eens uit te proberen.

Edit: er was toch een negeerknop? Kan iemand uitleggen waar die zit? :D

in je persoonlijke instellingen menu, kan je m toevoegen aan je negeerlijst. scheelt je ook weer bij dit soort topic's, hoef je de helft niet te lezen :D

Dat heb ik nergens ontkend, ik vind de straf ook veel te laag.

Jij bekijkt het alleen maar vanuit de juridische kant. En juist daar schort het aan als je het menselijk gaat bekijken. Niemand verdient het om doodgeslagen te worden. En dus hoort het provoceerdende verhaal er niet thuis. Moord is moord en daar is nooit een goed motief voor te vinden..........

....wel saai zo trouwens

Jij bekijkt het alleen maar vanuit de juridische kant. En juist daar schort het aan als je het menselijk gaat bekijken. Niemand verdient het om doodgeslagen te worden. En dus hoort het provoceerdende verhaal er niet thuis. Moord is moord en daar is nooit een goed motief voor te vinden..........[/QUOTE]

Hier was het geen moord hé;)

[Link niet meer beschikbaar]
HLN: België - Eén jaar cel voor ex-commissaris Bart Debie (154070)

Dit kan je in Amerika niet uitleggen!!! We maken ons compleet belachelijk in dit apenland !!!

Zelfs al heeft Debie wat gescholden met racistische toon, WHO CARES. Het is straattuig waarmee hij te doen had. Moet je die netjes behandelen? De man mag een jaar in de bak gaan zitten omdat hij zijn job deed, terwijl 2 klootzakken die een onschuldige man doodgeslagen hebben gewoon weer vrij rondlopen. Echt om te janken het gerecht in dit land, compleet verziekt door linkse en corrupte rechters gestuurd door linkse politici en maffia.

Jij hebt zeker een vlaams blok lidkaart ? (ah nee, sinds dat het vlaams blok veroordeeld is heten ze "Vlaams Belang")

Dit is weer een typisch staaltje van stemmingmakerij... maar wat wil je als je HLN of de Vlaams Belang krantjes leest:

1) guido demoor werd niet vermoord (dat vereist opzet) --> de daders mogen zwaar gestraft worden dat staat buiten kijf

2) Debie is niet zonder antecedenten... 1 jaar effectief voor een politiecommissaris die een voorbeeldfunctie heeft ? Streng maar rechtvaardig.

Ik heb toch gezegd dat het een k*tsituatie is? Alleen strafrechtelijk gezien ligt de zaak gewoon net wat genuanceerder dan het Vlaams Belang hier naar buiten brengt. Rechters mogen hun emoties er niet bij betrekken, wij wel. De daders zijn gewoon klootzakken en horen een zwaardere straf te krijgen, ik wil ze ook absoluut niet verdedigen.

P.S. Stillstrong waarom probeer je iemand te verdedigen die dit op zijn geweten heeft:
Debie werd op 2 september 2005 in staat van beschuldiging gesteld wegens onder meer foltering, schriftvervalsing, verduistering van in beslag genomen bewijsmateriaal, misbruik van zijn gezag, slagen en inbreuk op de antiracismewet. De feiten situeren zich in de periode 6 februari 1999 - 30 april 2003. Op 31 mei 2006 werd Debie door de raadkamer naar de correctionele rechtbank verwezen voor onder meer het folteren van verdachten, inbreuken op de antiracismewet en schriftvervalsing.

Voila; zie hier de antecedenten van Debie uit mijn vorige post. Dankjewel Corazon

Jij hebt zeker een vlaams blok lidkaart ? (ah nee, sinds dat het vlaams blok veroordeeld is heten ze "Vlaams Belang")

Dit is weer een typisch staaltje van stemmingmakerij... maar wat wil je als je HLN of de Vlaams Belang krantjes leest:

1) guido demoor werd niet vermoord (dat vereist opzet) --> de daders mogen zwaar gestraft worden dat staat buiten kijf

2) Debie is niet zonder antecedenten... 1 jaar effectief voor een politiecommissaris die een voorbeeldfunctie heeft ? Streng maar rechtvaardig.

Voila, everything said.
:slotje:

Bart Debie is een ambtenaar in functie die een eed heeft afgelegd (verzwarende omstandigheid). De feiten die hij gepleegd heeft (mishandeling + vervalsing van processen-verbaal) zijn zwart op wit bewezen.

Bij het geval Guido Demoor heeft de rechtbank geoordeeld dat er sprake was van uitlokking, waardoor de vijf jaar die het openbaar ministerie gevraagd had, niet weerhouden is geworden.

Geen appelen met citroenen vergelijken. Laat dit nou net het handelsmerk van het Vlaams Belang zijn.

De schandalige reactie van Debie na het vonnis was ook alleszeggend:o Zulke kerels verdienen een lesje.

I second that !

En die mocro dan....nee over een paar dagen word daar niet meer over gepraat.Zo'n vuillak moet meteen terug gestuurd worden, maar nee.Word vrij gesproken :roflol:

Nederland is erg maar belgie nog erger.

Beste vriend, je kan een Belg (hoewel van Marokkaanse afkomst) niet naar Marokko sturen... Die jongens zijn hier geboren en hebben dus net zoveel rechten en plichten als andere Belgen...

Dus hou dat veralgemenende Vlaams Blok-praatje voor je.

Waarom wil je onze landen (belgie en nederland) opzadelen met volk wat hier niet thuis hoort? een vraagje aan jou.....

Ik hoop dat het eens flink uit de hand gaat lopen en dat al dat tuig gefolteerd word.

Mijn beste vriend, je maakt hier zelf inbreuken op de racismewet besef je dat ?

Aan de ene kant vind je dat de wet moet toegepast worden (liever op anderen)

maar als je zelf de wet overtreedt (of het Vlaams Blok for that matter) ; Nee, how maar, dan is het rechtssysteem krom ???

Ik denk dat jij je eens moet inlezen in het voormalige 70 punten plan van het Vlaams Blok...

Laatst bewerkt:
We hebben ze niet gevraagd om dit gedrag te vertonen, ze moeten dus weer teruggestuurd kunnen worden als het nodig is eigenlijk.Wat nu helaas nog niet kan maar misschien gaat komen.

Voor de zoveelste keer ga je voorbij aan het probleem;

die mensen zijn evengoed Nederlanders of Belg, die KAN je niet terugsturen ? Naar waar ? Hun land van herkomst --> dat is Nederland of België !

Jij bekijkt het alleen maar vanuit de juridische kant. En juist daar schort het aan als je het menselijk gaat bekijken. Niemand verdient het om doodgeslagen te worden. En dus hoort het provoceerdende verhaal er niet thuis. Moord is moord en daar is nooit een goed motief voor te vinden..........

het was geen moord (er was geen opzet)

Guido Demoor (hoe bedroevend ik zijn dood ook vind) is niet gestorven aan de slag die hij kreeg maar ten gevolge van de stress die daaruit voortvloeide (zal het eens opzoeken straks). Hij had met andere woorden ook kunnen sterven als hij achter die jongens was aangelopen...Vandaar de minimale (volgens mij ook te lichte) straf.

Ik ga trouwens Arnoldfan niet in de negeerlijst (hij zou liever n*ger-lijst hebben wsl) zetten.

Hopelijk kan ik anderen die zijn onzin lezen dan toch nog op een ander gedacht brengen.

Arnold zelf is geloof ik een verloren zaak. Jammer. Multiculturaliteit is een verrijking.

Terug
Naar boven