AndroidHealthClinic

dit is pas goed ;)

Frenkpie zei:
ga niet zo lopen muggeziften en vreet gewoon de eerste beste kwark. wat maakt het nu uit of je 50 of 55 gram eiwitten binnenkrijgt? :rolleyes:
gewoon vreten, wel letten op wat je eet.. maar maak er geen obsessie van.. je hebt zo een eetstoornis te pakken. (is bij iemand die ik ken gebeurd..).
maar dat is mijn advies

klopt, toch kies ik voor die ene die beter smaakt.

koningskwark :D 49 cent, 10,9 gram per bakje, lekker kleine virerkante bakjes dus passen er ook veel in de koelkast.

• Topic Starter Topic Starter
ook al is het iets duurder ik eet liever iets dat lekkerder is
btw in kwark is het een klein vershil. en je moet het ook leren
eten in het begin vond ik het ranzig

btje honing mixen erdoor en mmmmm :D

ik pas liever een beetje op met al die suiker.

chunky zei:
ik pas liever een beetje op met al die suiker.

inderdaad..

sinds ik ben gestopt met suikers in totaal voel ik me stukken beter, ik ben al redelijk ecto, en dan ook nog eens hyperactief.. 2 koffie suiker is dodelijk voor mijn omgeving, dan ben ik al bijna niet te houden :P

Ik krijg de naturel niet naar binnen geschoven. zo onsmakelijk vind ik het. Ik pak gewoon de vanille van mona. 1.80 per 500gram maar wel lekker, en ik hou van lekkerrrr. :)

Everybody wants to be a bodybuilder, nobody wants to eat natural.

zou ronald zeggen.

Ik gooi der meestal gewoon een blikkie ananas derbij, is echt wel goed te eten, en zo verschrikkelijk is het ook niet om het naturel te eten, alleen gaat het iets minder snel, altans, ik haal in ieder geval niet het in '30 seconden een bak kwark eet record' dan.

Aaaaahhh geeuw...... en toen vond de mens het wiel uit ....

Een wiel, das toch zo rond ding? :)
Maar dit was allemaal wel eens eerder ter sprake gekomen ja

als je niets om lactose geeft.. dan is kwark een makkelijke, simpele en toch goedkope oplossing :P

nou........
ik eet elke dag 1 a 2 bakje kwark.....
Ik haal of de vanille kwark van de Lidl of het huismerk van de C1000 aarbei of abrikoos en die kosten allemaal 0.89 euro
Dat valt qua prijs wel mee en qua voedingsstoffen zijn ze gelijk...

spokie34 zei:
nou........
ik eet elke dag 1 a 2 bakje kwark.....
Ik haal of de vanille kwark van de Lidl of het huismerk van de C1000 aarbei of abrikoos en die kosten allemaal 0.89 euro
Dat valt qua prijs wel mee en qua voedingsstoffen zijn ze gelijk...

alleen helaas zit er ook suiker in ;)

Je kan dan beter kwark van optimel nemen (zonder toegevoegde suikers), maar is wel een stuk duurder..

ik gooi dr altijd limonade siroop doorheen ff goed roeren en je hebt kwark met een smaakje waar je anders extra voor betaalt:cool:

Niet alleen zit er suiker in (big deal in de cut), maar ook minder eiwit, en dat is erger !

De ALDIkwark in NL is mij veel te waterig. In Duitsland was de zelfde kwark veel vaster. Hoe wateriger de kwark, des te minder vaste stof dwz caseïne-eiwit er in zit.. en hoe meer vloeistof wordt bijgemengd.

Net kipfilet, dat ook wordt ingewaterd om het meer te laten lijken...

De lekkerste kwark is inderdaad AH Biogarde, maar die is vrij prijzig en als je er vrij veel van eet, zijn de rechthoekige bakken van Koning's of Zaanse Hoeve (AH) veel ruimtebesparender. Koning's wint dan nipt het vergelijkend warenonderzoek omdat deze iets vaster en minder zuur is dan ZH.

Uit laten lekken en je eet het zonder zoetstof of toevoegingen.. al is het nog altijd lekkerder met wat fruit en kokosrasp.

Terug
Naar boven