Fitness Seller

Dit pik je toch niet?

zwak..echt veel te ver geescaleerd..en dan een knietje geven..applaus hoor..ik bedoel t gaat over het feit dat ie over de stoep fietst??!! zo jammer..:scratch:

daar begon het mee... maar als je vervolgens niet meewerkt aan je aanhouding en slaande bewegingen maakt dan is geweld gebruiken de enige oplossing.

daar begon het mee... maar als je vervolgens niet meewerkt aan je aanhouding en slaande bewegingen maakt dan is geweld gebruiken de enige oplossing.

Nou..was er nou echt geen andere manier om die kerel op de grond te krijgen dan m n knietje te geven??!! ach..blijf t nogal overtrokken vinden maar goed..
Die kerel zelf reageerde natuurlijk al overdreven maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk oook wel pissed zou zijn als ik zou worden aanghouden voor t fietsen op de stoep..gewoon een waarschuwing lijkt mij afdoende..maar lekker belangerijk..:D

Er word vaak vergeten dat stadwachten meestal ook buitengewoon opsporingsambtenaren zijn, en ze in veel gevallen gewoon bevoegd zijn om je een proces verbaal aan te smeren of aan te houden.

:roflol:
das hier in belgie toch wel anders, hier zijn stadwachten ontslagen vuilnismannen en buschauffeurs die hun "werk"dag vullen door op cafe te zitten

Nou..was er nou echt geen andere manier om die kerel op de grond te krijgen dan m n knietje te geven??!! ach..blijf t nogal overtrokken vinden maar goed..
Die kerel zelf reageerde natuurlijk al overdreven maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk oook wel pissed zou zijn als ik zou worden aanghouden voor t fietsen op de stoep..gewoon een waarschuwing lijkt mij afdoende..maar lekker belangerijk..:D

Daarvoor is hij ook niet aangehouden maar omdat hij geen identiteitsbewijs wilde geven. Dus een overtreding van de Wet op de Identificatieplicht (geloof dat hij zo voluit heet) :)

oops. nvm

Bullshit hij hoefde echt niet neergehaald te worden met een knie.

ze hadden misschien ook pepperspray kunnen gebruiken maar ik vind dit een prima oplossing... verzet aanhouding --> geweld. Jij zou zeker nog een half uurtje gaan praten met die kerel?

jonguhs jay-walking is epic crime in the USA

gewoon stoten inderdaad

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die de wet overtreed mag je als burger zijnde aanhouden. Wet overtreden = misdrijf en/of overtreding.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Hoef ik het begin niet voor te zien. Aangezien een stadswacht die bevoegdheid niet heeft.

Ik zal morgen mijn buurman die elke dag over de stoep fietst aanhouden en de politie bellen. Als ik mijn buurman dan vervolgens in een klem leg moet hij gewoon z'n smoel houden want hij heeft wel een overtreding gemaakt. Tnx voor je reply man, eindelijk een oplossing voor dit voortschrijdende probleem.

die domme agente, waar hebben ze die vandaan geplukt? Achterlijk wijf.

hebben jullie het filmpje wel gezien? die jonge pakt zijn fiets op en meteen begint een achterlijk wijf wat 2seconde daar staat achterlijk te doen en m vast te pakken. Dat wijf verdient een stomp voor der kop

Laatst bewerkt:
6 agenten voor 1 man.:roflol:

Welkom in Nederland.

Is in bijvoorbeeld Engeland net zo erg zo niet erger

Wat een zielig persoon met z'n gegil JE DOET ME PIJN ! ! ! ! ! !

Huillebalk.

Vond dat knietje wel aardig :D zo zie ik't graag

+1 , Lat er over heen!
Ze hadden hem met zn kop door die glazen ruit moeten gooien, met z'n grote muil...

Zonde , moet de overheid het weer vergoeden van onze belastingcenten.
Nog nooit meegemaakt, komop man 1 mannetje, een beetje goed opgeleide politieagent hoort zo iemand toch gewoon face down tegen het beton te kunnen smijten en te boeien.

Die stadswachten kan je nog wel begrijpen dat ze assistentie vragen, maar dat er weer 4 agenten moeten komen is gewoon zwak.

Houd ook rekening met omgeving , tijdens mijn werk al meerdere malen meegemaakt dat omstanders zich er ineens mee begonnen te bemoeien en dan kan je die twee extra ineens hard nodig hebben.

Grappig dit :p.
Mensen die denken dat ze zich overal mee kunnen bemoeien en een grote bek kunnen hebben tegen de politie... en dan de politie die optreedt als een stel mietjes >_>.
Vind niet dat hij als een mietje optrad. Hij was niet eens gewelddadig tegen het meisje in het zwarte topje. De arrestatie duurde iets van 2 minuten ofzo terwijl zo'n agent waarschijnlijk elke man binnen een paar seconde op de grond kan hebben liggen. Hij deed het nog rustig aan dus. Als dan opeens zo'n andere trut probeert in te grijpen is dit niks anders dan verdiende loon.

+ De agent hield zijn hoofd koel, met al die mensen om zich heen etc..

dat blonde dikke wijf haha daar wordt je wle bang van als die in je eentje voor je staat zeg:o

en dat knietje is toch een beetje overdreven, als je z'n arm hebt en je draait hem ver genoeg gaat ie ook wel naar de grond, die agent die dat knietje gaf heeft zeker een klein derde beentje, kan die nu mee compenseren dat HIJ de crimineel op professionele wijze naar de grond heeft gewerkt, lekker stoer doen op het bureau:o

Laatst bewerkt:
meh pols klem me reet die stads wachter wist niet eens hoe die zoiets moet doen.

daarbuiten die vrouwelijke agent die staat recht voor em gewoon wachtend dat die haar slaat, man gewoon aan zijn kop hangen ligt die binnen enkele seconde en dan gaan die andere agenten aan de zijlijn kijken terwijl die vrouw zit te sukkelen.
wel slechte gevechtstechnieken hebben de poliesie.

dat knietje doet elke politie agent en meestal nog tegen je ballen aan :D

Politie moet gwn gezag uit gaan stralen. Voor je politie opleiding verplicht 200 squatten, 250 deadliften en 140 bankdrukken, op zn minst. Dan heb je ook maar 1 agent nodig voor een groepje jongeren.

Politie agenten zoals Poundstone en Ronnie coleman:
Ronnie_Coleman_photo580.jpg

Die blonde met dat staartje zou ik wel hitten.

Ik zal morgen mijn buurman die elke dag over de stoep fietst aanhouden en de politie bellen. Als ik mijn buurman dan vervolgens in een klem leg moet hij gewoon z'n smoel houden want hij heeft wel een overtreding gemaakt. Tnx voor je reply man, eindelijk een oplossing voor dit voortschrijdende probleem.

Wrong.

Als burger mag je wel aanhouden, maar geen geweld gebruiken.

Terug
Naar boven