MuscleMeat

Dit pik je toch niet?

hahaha, wat een held! is dit een oefening voor jullie?? eeyee houden jullie ff me fietsee uhh. :lol:

Waarom wil iedereen zien dat ze het met 1 of twee man doen? Genoeg variabelen te bedenken die er toe kunnen leiden dat je spoedig meer dan twee man nodig hebt... o.a. wapens, omstanders, verwondingen, agressief gedrag (hoge mate).

Geen van al die zaken was van toepassing, dit kon makkelijk met 1 of 2 agenten. Verder een agent die kniestoten geeft vind ik nogal vreemd. In de V.S. is het 1 agent en gewoon op de grond duwen en in de boeien. Nee, hier moet het weer met 10 man en dan beetje gaan straatvechten, wtf?

was volgens mij niet eens echt in zn ballen, hooguit schampschotje in de maag. boeiend. moet je je ook niet gaan verzetten.

geen van al die zaken was van toepassing, dit kon makkelijk met 1 of 2 agenten. verder een agent die kniestoten geeft vind ik nogal vreemd. In de v.s. Is het 1 agent en gewoon op de grond duwen en in de boeien. nee, hier moet het weer met 10 man en dan beetje gaan straatvechten, wtf?

+ 1

fietsen op de stoep :eek:

flikken en stadwachters zouden de gewone man misschien wat minder moeten behandelen als kleuters, dan heb je al een stuk minder miserie.

Het duurde nog wel even voordat de politie arriveerde, in die tijd had die makkelijk zich kunnen losgooien en bijv. met een vlindermes die stadswachters onder druk kunnen houden om dan vervolgens gauw z'n fiets te pakken en weg te racen.

En terecht zo'n viswijf moet je laten zien wie de baas is.

Heerlijk knietje ook in het eerste filmpje het gaat nog eens wat worden met de politie in NL.

Terug
Naar boven