Fitness Seller

Dit pik je toch niet?

Politie moet gwn gezag uit gaan stralen. Voor je politie opleiding verplicht 200 squatten, 250 deadliften en 140 bankdrukken, op zn minst. Dan heb je ook maar 1 agent nodig voor een groepje jongeren.

Politie agenten zoals Poundstone en Ronnie coleman:
Ronnie_Coleman_photo580.jpg
hoeveel agenten zou je dan nog overhouden lol

-1 voor cry baby die niet normaal kan doen
-1 voor politie die het weer niet aankunnen met 1 of 2 man en stoer willen doen met zinloos geweld

+1 voor kerel die zegt om rustig te blijven maar daar helaas in faalt.

ze hadden misschien ook pepperspray kunnen gebruiken maar ik vind dit een prima oplossing... verzet aanhouding --> geweld. Jij zou zeker nog een half uurtje gaan praten met die kerel?

Ik zou nooit agent worden in de eerste plaats.

Ze hadden zoveel gekund maar de persoon zonder geweld naar de grond brengen was zeker mogelijk.
Snap dan ook niet waarom dat niet gedaan werd.

-1 voor huilie huilie omdat iemand even op de stoep fietst.
Ook -1 voor knietje, maar wel +1 voor uitvoering:D

hahaha ik moest echt lachen bij dat knietje. Ik mistte hem, maar dankzij de herhaling lol.
Maar wat ik er van vind:

1) Die gast is gek, zo hard scheeuwen enzo, hij moet gewoon niet zo moeilijk doen
2) Die agente begint gelijk te meppen en te trekken, dat is een beetje maf, dom wijf
3) De mensen eromheen zijn echt irritant, wat een sukkels (op die ene vent na dan, die zegt: Richard blijf rustig)

Laatst bewerkt:
zwak..echt veel te ver geescaleerd..en dan een knietje geven..applaus hoor..ik bedoel t gaat over het feit dat ie over de stoep fietst??!! zo jammer..:scratch:
als die kerel normaal had gereageerd hadden ze waarschijnlyk bij een waarschuwing gelaten, maar hij begint toch zelf met agresief gedrag?

kei-hard aanpakken!!

Haha als zo'n stadswacht je vastpakt zeg je toch gewoon heel rustig ik tel tot 3.
Als ik op de stoep fiets of op de markt zeggen ze alleen wilt u even afstappen?

• Topic Starter Topic Starter
hahaha ik moest echt lachen bij dat knietje. Ik mistte hem, maar dankzij de herhaling lol.
Maar wat ik er van vind:

1) Die gast is gek, zo hard scheeuwen enzo, hij moet gewoon niet zo moeilijk doen
2) Die agente begint gelijk te meppen en te trekken, dat is een beetje maf, dom wijf
3) De mensen eromheen zijn echt irritant, wat een sukkels (op die ene vent na dan, die zegt: Richard blijf rustig)

Ik moet jou nog zien als er iemand een polsklem bij je aanzet waar je niet uitkomt. Als je het nog niet eerder meegemaakt hebt is paniek gegarandeerd.

Ze hadden zoveel gekund maar de persoon zonder geweld naar de grond brengen was zeker mogelijk.

Boomknuffelaar , je weet het leuk te brengen in theorie , nu nog in de praktijk!

-1 voor cry baby die niet normaal kan doen
-1 voor politie die het weer niet aankunnen met 1 of 2 man en stoer willen doen met zinloos geweld

+1 voor kerel die zegt om rustig te blijven maar daar helaas in faalt.

Waarom wil iedereen zien dat ze het met 1 of twee man doen? Genoeg variabelen te bedenken die er toe kunnen leiden dat je spoedig meer dan twee man nodig hebt... o.a. wapens, omstanders, verwondingen, agressief gedrag (hoge mate).

Laatst bewerkt:
rijden over de stoep en je wordt binnenkort getaserd/ of in de knie geschoten.

fijn :thumbup:

:roflol: zonder geweld naar de grond brengen... Dus dan vraag je het gewoon eventjes of die meneer op de grond wilt gaan liggen? Onder geweld wordt verstaan:
druk uitoefenen van meer dan geringe betekenis op een persoon of goed.

dus dan spreek je al snel over geweld nietwaar? Maar goed... jij zult het wel beter weten :)

Een duwtje kan inderdaad al als geweld worden gezien.

Een ieder (ook burgers mits op heterdaad) mag iemand aanhouden, staande houden daarintegen (vragen van de verdachte naar zijn naam, voornamen, geboortedatum, geboorteplaats en woonplaats /adres) mag echter alleen gedaan worden door een bevoegt opsporingsambtenaar.

als ik hier naar kijk word ik aggressief... ging wel stuk om dat knietje..

dit is wel 1vd redenen waarom ik niet meer in NL woon ! ik ben echt bang dat ik de bak in draai als zo'n stadswacht mij gaat vasthouden omdat ik op de stoep fiets en ik zijn neus door zijn hersens boor

Typisch een houterige agent of stadswacht die een losertje even aanpakt. Maarja uiteindelijk zijn het toch mensen, watjes die ook bang worden als het er echt op aankomt.

Maar een of andere noob aanpakken kunnen ze wel, no worries.

Ik spot een hoop linkse rakkers in dit topic:)

Terug
Naar boven