Fitness Seller

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

• Topic Starter Topic Starter
om 9u vanmorgen was het er al! bedankt =P

edit: holy shit, drink net men eerste shake van die whey perfection .....

*drools* 1000000x beter van smaak dan men vorige whey krijg gewoon al zin in 2de shake xd smaak is banaan trwns

Mooi compliment. Dank je!:) De Whey perfection fanclub wordt elke dag groter en groter!!:D

heb net besteld maar ben vergeten om sample aan te vragen! wil nog een aantal 'nieuwe' smaken proeven van de whey perfection!

ref 163602!

bvd

ja je hebt er een vaste klant bij :D

Idem. Vind het zeer lekkere Whey en goede prijzen.
Dus zal hier wel blijven bestellen. Eind januari eens beginnen met mijn kuurtje Result. Nu niet echt tijd daarvoor. (Train iets minder enzo)

Go B&F!!

heb net besteld maar ben vergeten om sample aan te vragen! wil nog een aantal 'nieuwe' smaken proeven van de whey perfection!

ref 163602!

bvd

Staat hier al als verwerkt:cool: Ik ga direct even checken of het nog kan:)
(als je de vraag bij opmerkingen zet als je bestelt dan komt het zeker goed)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Idem. Vind het zeer lekkere Whey en goede prijzen.
Dus zal hier wel blijven bestellen. Eind januari eens beginnen met mijn kuurtje Result. Nu niet echt tijd daarvoor. (Train iets minder enzo)

Go B&F!!

:thumb: Mooie complimenten!!!

Thanks!:)

Net de natural test besteld. Zal mij benieuwen.

Zo dat is snel dan! Ik hoop dat het nog lukt! Ja ik wist dat dat er eigenlijk bij moest maar het was allemaal even snel snel en toen was ik het vergeten!

beetje jammer dat ik niet naar sample gevraagd had, had andere smaken ook wel is willen testen.

In principe zijn de samples in het voordeel van B&F.
Zeg eerlijk: als je sample krijgt van bijvoorbeeld een smaak whey die je goed bevalt is de kans groot dat je die besteld.

Ik vraag ook geregeld om samples, vanwege de reden hier boven.
Verwacht alleen niet dat er een hele lading bij zit, 1 sample is voldoende en B&F bepaald zelf hoe gek ze het doen met de samples.
Als het er niet bij zit, tja het kan niet altijd feest zijn :P

Ik heb de wheyPerfection-vanille ontvangen & ben er zéér tevreden over! (Ref. 163109)
Ook bedankt voor de shakebeker.

Ik had wel een sample van creatine gevraagd, die zat er jammer genoeg niet bij. Toch bedankt!

Er zijn geen samples van Creatine producten volgens mij :P
Denk dat de samples over het algemeen beperkt zijn tot pre workouts en whey.
Pre workout omdat je met 1 sample al kan bepalen of het nut heeft en whey vanwege de smaak.
Supplementen waar langdurige periode van gebruik(creatine 6weken)nodig is zullen zelden samples van zijn.

Er zijn geen samples van Creatine producten volgens mij :P
Denk dat de samples over het algemeen beperkt zijn tot pre workouts en whey.
Pre workout omdat je met 1 sample al kan bepalen of het nut heeft en whey vanwege de smaak.
Supplementen waar langdurige periode van gebruik(creatine 6weken)nodig is zullen zelden samples van zijn.

Okéh mercii :p 'k Ben nog nen amateur in supps ;)

Iedereen is ooit een amateur geweest :P

Net de samples geproeft voor en na mijn training.
Cream and cookies is verdomd lekker!
Orange is helaas niet echt mijn ding. Heb het er echt moeten ingieten en snel doorslikken :(

Net de samples geproeft voor en na mijn training.
Cream and cookies is verdomd lekker!
Orange is helaas niet echt mijn ding. Heb het er echt moeten ingieten en snel doorslikken :(

Orange is 1 van mijn favoriete smaken:D Cookies & Cream blijft altijd lekker, elke dag weer:zuip:

Terug
Naar boven