BoekS
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Heb een week geleden de 2 potten leangainer besteld, bevalt me prima! Bedankt Smaak (banaan) en oplosbaarheid zijn goed te doen. Heb helaas geen samples erbij gekregen.
Ik ben nu van plan om een grote bestelling Whey perfection te plaatsen ( 3 of 4 x 4,5kg). Kan ik dan nog wat extra's verwachten (korting) net zoals met het geval van de xxlgoodies?
En weet iemand toevallig of er een groot verschil is tussen de smaak van de cookies and cream van basic bulk whey van xxl, 5kg voor 51,50 en van de cookies & cream van whey perfection van B&F? Kwalitatief gezien zijn deze 2 bijna gelijk...
Ik ben nu van plan om een grote bestelling Whey perfection te plaatsen ( 3 of 4 x 4,5kg). Kan ik dan nog wat extra's verwachten (korting) net zoals met het geval van de xxlgoodies?
En weet iemand toevallig of er een groot verschil is tussen de smaak van de cookies and cream van basic bulk whey van xxl, 5kg voor 51,50 en van de cookies & cream van whey perfection van B&F? Kwalitatief gezien zijn deze 2 bijna gelijk...
Laatst bewerkt:

Wij garanderen ook 100% Volactive. Dus dat lijkt me simpel

Bedankt voor de snelle antwoorden altijd 

dat is bekend en geldt voor elk bedrijf. In NL moet het volgens mij wel goed gaan al mogen er in het zuiden geen vrachtwagens de weg op hoor ik op het niews vanmorgen.