XXL Nutrition

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

Heb een week geleden de 2 potten leangainer besteld, bevalt me prima! Bedankt Smaak (banaan) en oplosbaarheid zijn goed te doen. Heb helaas geen samples erbij gekregen.

Ik ben nu van plan om een grote bestelling Whey perfection te plaatsen ( 3 of 4 x 4,5kg). Kan ik dan nog wat extra's verwachten (korting) net zoals met het geval van de xxlgoodies?

En weet iemand toevallig of er een groot verschil is tussen de smaak van de cookies and cream van basic bulk whey van xxl, 5kg voor 51,50 en van de cookies & cream van whey perfection van B&F? Kwalitatief gezien zijn deze 2 bijna gelijk...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb een week geleden de 2 potten leangainer besteld, bevalt me prima! Bedankt Smaak (banaan) en oplosbaarheid zijn goed te doen. Heb helaas geen samples erbij gekregen.

Ik ben nu van plan om een grote bestelling Whey perfection te plaatsen ( 3 of 4 x 4,5kg). Kan ik dan nog wat extra's verwachten (korting) net zoals met het geval van de xxlgoodies?

En weet iemand toevallig of er een groot verschil is tussen de smaak van de cookies and cream van basic bulk whey van xxl, 5kg voor 51,50 en van de cookies & cream van whey perfection van B&F? Kwalitatief gezien zijn deze 2 bijna gelijk...

De "goodies" als een shakebeker of bidon die je krijgt vanaf 100,00 euro krijg je eigenlijk bij ons al standaard bij elke bestelling zonder dat we dit aangeven.

De kwaliteit van Whey Perfection ligt 100% gelijk aan Gold Standard whey van Optimum of bv Elite Whey van Dymatize. Qua smaak komt er niets in de buurt, niets voor niets is half Nederland verslaafd:D Wij garanderen ook 100% Volactive. Dus dat lijkt me simpel:cool:

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Ah mooi :D Daarjuist stond het er nog niet. En ben al hele dag thuis :p
Dus is voor straks :) Bedankt voor de snelle antwoorden altijd :p

Graag gedaan:) Service is voor ons erg belangrijk..

En nu nog de service van TNT :p Still waiting :(

ik ook :( weet niet hoe lang het duurt normaal though, eerste keer dat ik bestel van bodyenfitshop, deze aanbiedingen kon ik niet laten liggen :P
Heb woensdagavond besteld en er staat Zending gesorteerd atm bij status, iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten dan?

Wij versturen alles direct. Zoals altijd.:cool: De post in BE heeft problemen:rolleyes: dat is bekend en geldt voor elk bedrijf. In NL moet het volgens mij wel goed gaan al mogen er in het zuiden geen vrachtwagens de weg op hoor ik op het niews vanmorgen.

body fitshop weer zoals altijd top service ben egt heel tevreden over jullie producten en bedankt voor al die samples ook erg top dit

fijne kerstdagen

heb net besteld krijg ik het dinsdag?

In NL moet het volgens mij wel goed gaan al mogen er in het zuiden geen vrachtwagens de weg op hoor ik op het niews vanmorgen.

Moet ook geen probleem zijn, ik heb vanmorgen genoeg vrachtwagens op de weg gezien hier in Brabant, er ligt wel een dikke pak sneeuw, maar het is te doen. :D

Ja, we werken nog volle bak door vanmiddag:D

Zending in distributieproces staat er nu bij mij, enig idee hoe lang het nog duurt voor het in belgië raakt dan? :p

pfff, normaliter 1 dag. Maar nu:rolleyes: Ik ga er toch van uit dat het de 27e wordt dan.

ah, is opzich niet erg, heb die result ook besteld.. maar aangezien dit weekend ik toch niet kan trainen is het wss toch beter dat ik er gewoon mee begin volgende week en dan lekker doorga =P

ah, is opzich niet erg, heb die result ook besteld.. maar aangezien dit weekend ik toch niet kan trainen is het wss toch beter dat ik er gewoon mee begin volgende week en dan lekker doorga =P

Ja, dat gaat wel lukken:) Fijne Kerstdagen!!

Ja ik heb maandag al besteld :p En staat nu al 2 dagen in afleverroute.
Zal wel niet kloppen dus :(
Ik heb het wel nodig want heb niks meer in huis :mad:

Blijkbaar niet :( Nu maar hopen op maandag :p

Terug
Naar boven