- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, die deal van 395 euro is geen slechte deal. De locks 20 euro, de gewichten aan 2,5 euro per kilo; en de barbell dan is 395 een goeie deal. 150 euro voor de barbell is dat niet. Bedankt voor de tip trouwens.Ik vind het geen slechte koop voor nieuw equipment, 50 mm. Die BB van € 150 is natuurlijk ook top, maar als je daar nog schijven bij moet kopen, ben je denk ik duurder uit.
Hoezo is 150 voor een BB dat niet?Inderdaad, die deal van 395 euro is geen slechte deal. De locks 20 euro, de gewichten aan 2,5 euro per kilo; en de barbell dan is 395 een goeie deal. 150 euro voor de barbell is dat niet. Bedankt voor de tip trouwens.
Neen, niet voor deze barbell. Ze kan maar 250 kilo aan. Dus voor 99 euro was dat een mooie deal, want endcaps, chroom en sleeves zagen er beter uit dan de budget barbells maar 149 euro, dan kies je beter de atx barbell van 159 of 169 euro/
Wat moet ik zeffe?
Inderdaad
Zeer relevante info. Je bent een vervelend lid dat blijkbaar enkel ruzie met andere leden probeert te zoeken. Misschien verlaat je dit forum best tot je terug als een volwassene kan praten.
Zeer relevante info. Je bent een vervelend lid die blijkbaar enkel ruzie met andere leden probeert te zoeken. Misschien verlaat je dit forum best tot je terug als een volwassene kan praten.
good for you
toch bedankt voor je warme welkom
Dergelijke mensen negeer je best. Ik weet het, dat is niet altijd makkelijk. Ik trap er ook vaak in.Dus nieuwe leden niet welkom ofzo? Trouwens iets van 14 jaar geleden had ik gewoon een account ben ik vergeten alleen snap ik nu niet wat dat er toe doet?
Why?
neeeuj. Ik heb geen 500topics over ruzie met iedereen en over materiaal dat ik niet kan betalen
Dat houdt dus echt geen steek. We zijn elkaars tegenpolen. Heb jij weer gedronken Steks? Of ben je nog suf door de anale penetratie van vannacht?
Ja gedaan en nu?
En ik schrijf correctere zinnen.neeeuj. Ik heb geen 500topics over ruzie met iedereen en over materiaal dat ik niet kan betalen