XXL Nutrition

dkn barbell van 99 euro naar 149 euro...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals, er zijn op dit forum een aantal leden die me al mijn hele leven kennen. En er is een moderator die toegang heeft tot mijn facebook, waar er honderden mensen zitten die me persoonlijk kennen. Leugens zouden rap ontdekt worden.
Namen en rugnummers aub.
 
Ben jij hoog geleid?
Heel erg gooh geleit zelv... ick ben kriemienooloog (licentiaat aan de Universiteit van Gent) en gep oock mijn diploomaa van leraar laager onderweis.. recent behaaldt
 
Ze hebben zelf toegang tot mijn revalidatielogje op facebook waar tevens mijn broers en zus lid van is. Liegen zou wel heel gênant zijn dan;
 
Hoe oud is je zusje?
5 jaar ouder dan mij. Een aantal weken geleden ontdekte ze dat ze MS heeft, net als mijn broer die 2 jaar ouder is dan me. Ja, zeer zeldzaam. Daarom dat ik ook steeds meer een meer geloof in de simulatietheorie.
 
Ze hebben zelf toegang tot mijn revalidatielogje op facebook waar tevens mijn broers en zus lid van is. Liegen zou wel heel gênant zijn dan;
Je gehele privé leven en je conversaties met hun over een heel forum uitsmeren niet ofwel? Gekkie
 
Neil Degrasse Tyson zegt: " ik heb tot op heden geen enkel argument gevonden die deze theorie niet onwaarschijnlijk maakt".
Elon Musk gelooft er ook in, en ze zijn nog heel veel verstandige mensen die deze theorie ernstig nemen. Je moet er inderdaad wel een beetje bij nadenken en laat dat net niet jouw sterkste punt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven