XXL Nutrition

Het grote Vintage Barbells, Schijven en Collars Topic

Met staalzucht zeker.....

Dat is wat ik heb :) maar te weinig schijven. Heb maar 105 kilo/
Nice.
Nu begrijp ik al beter waarom je twijfelt tussen nieuw 50mm materiaal kopen of verder zoeken naar extra 55mm schijven.

Hoe is de knurling op zulke barbell? Kan je die een beetje vasthouden bij het DLen?

Jup, ik had een conversatie met hem maar het is 6 uur rijden heen en terug. En met een dorstige benzinewagen is dat niet echt realistisch.
Waar the hell woon jij man ? :P Vanuit het wondermooie Limburg is het 2 uur rijden, als je dan RPB binnenkomt en daar een training meepakt weet je wel dat het die afstand waard is, zeker als je dan nog die schijven kunt meenemen...

Is er niet iemand die er traint dat dichter bij je in de buurt woont ?

Waar the hell woon jij man ? :P Vanuit het wondermooie Limburg is het 2 uur rijden, als je dan RPB binnenkomt en daar een training meepakt weet je wel dat het die afstand waard is, zeker als je dan nog die schijven kunt meenemen...

Ken jij rapper Sjors ook??

20 km ten noorden van Brussel, in Buggenhout.

20 km ten noorden van Brussel, in Buggenhout.
2 u. 5 min. (177 km) :o

Maar dan is het idd nog een lange rit, zeker als je alleen om de plates gaat en geen training meepikt, maaaar die plates kom je ook maar zelden tegen, ik zou het toch overwegen :)

2 u. 5 min. (177 km) :o

Maar dan is het idd nog een lange rit, zeker als je alleen om de plates gaat en geen training meepikt, maaaar die plates kom je ook maar zelden tegen, ik zou het toch overwegen :)
6 uur rijd je ook niet zo snel in onze dwergen landjes.

Of je moet op je tractor gaan.

Overigens zag ik juist een artikel van een Belg die op een trailer gesprongen was en er pas 100?? KM later af kon.. De lul..

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven