XXL Nutrition

dkn barbell van 99 euro naar 149 euro...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof nooit dat NDT het een theorie noemt.
 
Neil Degrasse Tyson zegt: " ik heb tot op heden geen enkel argument gevonden die deze theorie niet onwaarschijnlijk maakt".
Elon Musk gelooft er ook in, en ze zijn nog heel veel verstandige mensen die deze theorie ernstig nemen. Je moet er inderdaad wel een beetje bij nadenken en laat dat net niet jouw sterkste punt zijn.
Ja, en jij past ook perfect in het rijtje van “grote denkers”
 
Je gehele privé leven en je conversaties met hun over een heel forum uitsmeren niet ofwel? Gekkie
Gehele? "hun"? "Hen" bedoel je?
 
Ja, en jij past ook perfect in het rijtje van “grote denkers”
Concludeer jij dat uit wat ik zei? Jij kan dus echt niet logisch nadenken he. Even een basiscursus logica volgen.
 
Concludeer jij dat uit wat ik zei? Jij kan dus echt niet logisch nadenken he. Even een basiscursus logica volgen.
Bestaan daar basiscursus van?

edit: bestaat blijkbaar :dunno:
 
Zoek eerst op wat de betekenis theorie is.
OMG Ben je even ernstig? Het gaat hier nu even niet over wat de wetenschap een "theorie" noemt. Het gaat over de simulatietheorie zoals er voor het eerst werd geformuleerd vele jaren geleden. En NDT zei dat er momenteel geen argument is om dit "idee" te negeren. Nu goed? Of ga je je nog wegsteken?
 
OMG Ben je even ernstig? Het gaat hier nu even niet over wat de wetenschap een "theorie" noemt. Het gaat over de simulatietheorie zoals er voor het eerst werd geformuleerd vele jaren geleden. En NDT zei dat er momenteel geen argument is om dit "idee" te negeren. Nu goed? Of ga je je nog wegsteken?

Rook jij ook jointjes als je naar dergelijke vids kijkt?
 
Ik hoor uit zijn mond toch echt “hypothesis” komen.
I stand corrected... maar hij neemt ze ernstig. Dus in dit geval is deze discussie irrelevant. Hij zegt dat er geen argument is tegen deze hypothese. Je kan het geen theorie noemen want ze is niet te testen.
 
Als je dat nou gelijk had gezegd had ik het beaamd.
 
Waarom zie ik een patroon in het ontstaan van ruzies op dit forum...

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen meldingen meer krijg van dit topic? Heb het topic al "ontvolgt", maar dat mocht niet baten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven