MuscleMeat

DL belt.

bas94

Ripped Bodybuilder
Waardering
1.279
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hey, ik wil mn eerst DL belt gaan kopen.. ik dacht aan de 'training belt' van GASP. is dit een goeie of kan ik beter voor 'n andere kijken?:)

Bedankt.

als je nog even wacht krijgt FS een riem binnen met een lever systeem, en echt voor geen geld

als je nog even wacht krijgt FS een riem binnen met een lever systeem, en echt voor geen geld

lever systeem is niet voor iedereen zaligmakend, waarom vind jij die zo fijn?

(nieuwsgierig omdat ikzelf ook een nieuwe riem moet kopen) :)

lever systeem is niet voor iedereen zaligmakend, waarom vind jij die zo fijn?

(nieuwsgierig omdat ikzelf ook een nieuwe riem moet kopen) :)

ooit eentje gezien, en dat ging echt vanzelf, superhandig vergeleken met één met een buckle! waarom is dit systeem niet voor iedereen zaligmakend? ???

• Topic Starter Topic Starter
'k ben niet echt bekend met 't 'leversysteem'...(?) iemand enige info?

ooit eentje gezien, en dat ging echt vanzelf, superhandig vergeleken met één met een buckle! waarom is dit systeem niet voor iedereen zaligmakend? ???

wat ik zie is een riem die niet zo snel ff losser of vaster te zetten is.

ik merk met mijn oude (gewone gesp) riem, dat ik die niet voor alle oefeningen op dezelfde stand gebruik.
dat wordt dus lastig met zo'n lever belt, om die ff iets wijder of nauwer te zetten?

als je het zo zegt, heb je wel een punt, maar op zich duurt dat verzetten van de lever even lang als het verzetten van de catches van een cage :P tzijn maar 2 vijsjes. maar ja je wint wat en verliest wat e ;)

de lever is echt iets voor de zwaardere belts. Dan is het buitengewoon handig. Vaak zijn dergelijke zware belts namelijk zo stug, dat het niet zo makkelijk is om 'm goed strak te trekken (beetje overdreven hoor, want het lukt wel). De lever is dan gewoon handig.

Overigens heeft Sandows wel gelijk in zijn opmerking. Dat is DE reden om geen lever belt te kopen, als je niet bij alle oefeningen dezelfde stand gebruikt.

Voor het verzetten van de lever heb je een schroevendraaier nodig.

Terug
Naar boven