MuscleMeat

DMT in supplementen

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Volgens onze vrind Willem hebben diverse mensen hem erop attent gemaakt dat het designeranabool DMT zit verwerkt in legio supplementen.

Eentje ervan is Methyl-Plex XT.

Lijkt me toch een verdomd aantrekkelijk goedkoop kuurtje, designeranabooltje DMT proberen, gemixed met Methyl-Drol XT (ook DMT!) voor de gevorderden. Kuurtje van 6 weken doet slechts $60!

Niet vergeten een nakuur neer te zetten staat er op de supps-site...

Iemand al eens geprobeerd?

De vraag is natuurlijk HOEVEEL er dan in zit. Er zijn voetballers die 8 maanden werden geschorst voor een hoeveelheid Nandro in hun bloed waar een mier niet eens van zou groeien.

DBC01 zei:
Volgens onze vrind Willem hebben diverse mensen hem erop attent gemaakt dat het designeranabool DMT zit verwerkt in legio supplementen.

Eentje ervan is Methyl-Plex XT.

Lijkt me toch een verdomd aantrekkelijk goedkoop kuurtje, designeranabooltje DMT proberen, gemixed met Methyl-Drol XT (ook DMT!) voor de gevorderden. Kuurtje van 6 weken doet slechts $60!

Niet vergeten een nakuur neer te zetten staat er op de supps-site...

Iemand al eens geprobeerd?

Elmo zei:
De vraag is natuurlijk HOEVEEL er dan in zit. Er zijn voetballers die 8 maanden werden geschorst voor een hoeveelheid Nandro in hun bloed waar een mier niet eens van zou groeien.

Ik heb ooit een sanctie opgelegd gekregen wegens cocainegebruik. Men had dmv een urinecontrole sporen van cocaine gevonden.

Deze score was echter zo laag dat ik in de praktijk nog geen 10mg gebruikt zou kunnen hebben.

(ik had het overigens ook niet gebruikt, no shit!)

Deze zogenaamde 'Designer Kuurtjes' zijn bijna niet meer weg te denken in de USA. Lage prijzen en goede resultaten zijn hier een reden voor.

Het blijkt dat in de praktijk 6 week teveel wordt, er wordt vaak 3a4 week gebruikt en daarna uiteraard PCT.

Het is een feit, was er ook achter gekomen, ook Anabolic Xtreme's Phera-Plex bevat DMT.

Maar geeft dit spul goed resultaat? hoeveel van te gebruiken en voor hoelang?

Dat probeer ik nu uit te zoeken :) Je vind alvast veel anecdotes op andere fora over ervaringen van mensen er mee.

spannend dit :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaaaarrrrr!!!! :D

Ze mengen het met supplementen, de supps werken goed, worden populair, verkopen héél veel en niemand die erachter komt want het is een nieuwe test-variant! Mag ik instappen? :D

oh leuk dus de clean bbers hier kunnen niet eens meer normaal supps gebruiken ..

tuurlijk wel.. :D zo maken ze op subtiele wijze kennis met de wereld van de gebruikers en kunnen ze gemakkelijker de overstap maken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het rare is dat de makers van die producten het niet onder stoelen of banken steken dat het steroiden zijn die ze produceren.

Terug
Naar boven