MuscleMeat

DNP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het hele idee van “alle middelen zijn veilig zolang je weet wat je doet” is gewoon dikke bullshit, dus het bespreken van het veilig gebruik van dit soort giftige middelen is zinloos.

“Leden van bodybuilding site gaven dode tiener advies over het gebruik van gevaarlijk afslankmiddel”

Kan zo een kop zijn in de krant

• Topic Starter Topic Starter
ga niet eens in meer op , de reactie , die weinig intellect met zich meebrengen...al tijdje klaar met dnp " kuur " heb het gewoon op 1 capsule per dag gehouden...en de resultaten zijn toch superr...

No matter how succesfull u become, one thing will never get away..... Negativitaty....dont let it get to you, let it feed u. People being negative they dont have a vision or dreams of their own...thats why they try to take away yours...

dont let it get to you...let it feed you !!!✌

stay positive....brasa voor jullie allemaal haha

:haha:

Als ik dit zo lees heeft het toch ook behoorlijk wat van jouw intellect aangetast.

Alleen maar omdat mensen het je afraden vanwege de troep die het is terwijl je ook met een fatsoenlijk dieet en wat dedication je vetpercentage kunt droppen zijn het waarschijnlijk allemaal jaloerse bitches die geen dromen van zichzelf hebben en daarom de jouwe weg willen nemen.

Uhuhhhhhhhh. :emo:

heb zelf op 400mg DNP gezeten 2 weken lang, leken de langste 2 weken van me leven:D

ga niet eens in meer op , de reactie , die weinig intellect met zich meebrengen...al tijdje klaar met dnp " kuur " heb het gewoon op 1 capsule per dag gehouden...en de resultaten zijn toch superr...

No matter how succesfull u become, one thing will never get away..... Negativitaty....dont let it get to you, let it feed u. People being negative they dont have a vision or dreams of their own...thats why they try to take away yours...

jongen toch wat een faceboekpoëzieteksten zeg...

mensen geven een mening om je te helpen maar omdat het niet is wat je wil horen zie je het als negatief

Negativitaty :emo:

• Topic Starter Topic Starter
zijn geen meningen meer, is afbraak kritiek, en jammer genoeg zie je het in elke topic terug komen...but i dont care haha

ik heb thuis nog ratten gif , schijn je ook van af te slanken .

giphy.gif
EvilEvergreenGreendarnerdragonfly-size_restricted.gif

jongen toch wat een faceboekpoëzieteksten zeg...

mensen geven een mening om je te helpen maar omdat het niet is wat je wil horen zie je het als negatief

Dit is toch zeker op DBB al tijden niet meer het geval man, hou jezelf niet voor de gek. Het is gewoon populair naschreeuwen wat een ander zegt om wijs over te komen. Macoe heeft de pech dat ie niet direct een "populair" lid hier is. Toen vntl op een gram DNP zat vond iedereen het maar wat interessant. Was het ook, daar niet van. Same goes voor Skatermarvin die speed slikt om z'n eetpatroon te compenseren ( Iomax ).[/QUOTE]

true, hier word alles afgeraden snap dan het logica niet om hier nog rond te snuffelen.

hij vraagt naar ervaring/advies of hij die stap neemt ligt niet in andermans handen

:roflol:

Dus je mag op een forum alleen antwoord geven op de daadwerkelijke vraag? Een soort Cato die hier komt vragen welke middelen ze het best kan nemen om af te vallen terwijl het al een graten***huis is? Dan mag je dus alleen maar serieus antwoord geven, want hey, daar wordt toch om gevraagd? Natuurlijk ligt de uiteindelijke keus nog altijd bij degene zelf. Maar dat mogen andere mensen toch achterlijk vinden, en dat uitspreken met wie weet het gevolg dat TS zijn keuzes nog een keer extra afweegt?

Blijkbaar mag je niet afgeven op iemands keus om iets te gebruiken wat negatieve effecten kan hebben op zijn of haar gezondheid. Nee, dan zijn we als forumleden goed bezig. :thumb:

dan zou de helft van dit forum al wegvallen en wat heeft het dan nog voor een nut:D mijn advies, mening van alles afblijven maar als die gene daarvoor kiest dan kan je dat toch niet tegenhouden.

we zijn allemaal mensen en iedereen die zou het op een snellere/versnelde manier willen doen het is nou eenmaal zo. Waarom 12weken cutten als het ook in 6 weken tijd kan? en dan kan je weer 6 weken eerder bulken we blijven mensen uiteindelijk en kiezen voor het snelle leven. Dit zie je overal terug en zal in de toekomst alleen nog maar erger worden.

Dit is toch zeker op DBB al tijden niet meer het geval man, hou jezelf niet voor de gek. Het is gewoon populair naschreeuwen wat een ander zegt om wijs over te komen. Macoe heeft de pech dat ie niet direct een "populair" lid hier is. Toen vntl op een gram DNP zat vond iedereen het maar wat interessant. Was het ook, daar niet van. Same goes voor Skatermarvin die speed slikt om z'n eetpatroon te compenseren ( Iomax ).
[/QUOTE]
Vntl ken ik niet en Marvin volg ik niet meer omwille van die reden. Verder druipt de intelligentie niet echt af van TS, wat doet vermoeden dat DNP geen goed idee is. Persoonlijk vind ik het ook erg zwak om DNP te nemen als het ook zonder kan en dan een verhaaltje te lullen van negativity, anderen hebben geen doelen en visie. Bodybuilders in de jaren 30 en 40 deden het ook zonder die rommel :roflol:.

in de jaren 30/40 hadden ze ook niet zoveel fastfood en rommel in de supermarkten liggen:D ze stoppen nu alleen nog maar kanker in je lichaam zonder dat je het weet.

als mensen zo dom zijn dat ze kunstmest gaan gebruiken voor vetverbranding is dat hun zaak , Willens en wetens een giftige stof naar binnen werken heet Darwinisme en ik ben er voorstander van dus pak je dnp pak ugl hgh waarvan je niet weet of hij schoon is :P

hahaha je wilt niet weten wat ik allemaal ben :roflol:

Werkelijk tenenkrommend dit, je hebt met al je intellect al moeite genoeg met nederlands dus laat die flapdrollen engelse tegelspreukjes alsjeblieft achterwege.
De essentie is gewoon dat dnp niet deugt en voor ongedisciplineerde f**gots blijkt te zijn die niet de wilskracht op kunnen brengen om natty te cutten, dat is de conclusie die ik trek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven