Fitness Seller

DNP

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
alsof aas geen risico met zich meebrengt....all captivaty off negativaty hier lol
 
alsof aas geen risico met zich meebrengt....all captivaty off negativaty hier lol clen is een paardemiddel , waar t3 kan zorgen voor schildklier problemen....teveel cutten kan je anorexia opleveren , tja
 
alsof aas geen risico met zich meebrengt....all captivaty off negativaty hier lol

AAS is qua risicos niet te vergelijken met DNP. Echt een kromme redenatie.

De straat oversteken brengt risicos met zich mee maar geblinddoekt toch iets meer :D
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor al het commentaar haaha thuis geen vrouw al die gasten denk ij
 
bedankt voor al het commentaar haaha thuis geen vrouw al die gasten denk ij

Omdat we zeggen dat DNP gebruiken gevaarlijk is hebben we thuis geen vrouw?
 
Omdat we zeggen dat DNP gebruiken gevaarlijk is hebben we thuis geen vrouw?
:roflol:. De hitte brengt echt veel nieuwe trolls hier op DBB denk ik. Ook voor de hand liggende oorzaak-gevolg.
 
RIP in piss. Sickening topic.

Rest In Peace in piss? :') Als je dan popi jopi wilt doen, doe het dan iig goed.

Wat zorgt voor jou dat de risico's van DNP het waard zijn? Alleen om even een paar weekjes minder lang te hoeven cutten? Als het nou een extreme muscle gaining compound was had ik er nog iets meer begrip voor gehad, lol.

Ja doh. Om dezelfde reden als dat mensen Clen of T5 gebruiken of in sommige gevallen rotzooi als Iomax.
 
Omdat we zeggen dat DNP gebruiken gevaarlijk is hebben we thuis geen vrouw?
Misschien heeft het DNP zijn brein inmiddels al aangetast. Spelling en grammatica worden ook minder...
 
Ja doh. Om dezelfde reden als dat mensen Clen of T5 gebruiken of in sommige gevallen rotzooi als Iomax.

Clen en T5 zijn vele malen veiliger in gebruik dus dit is niet echt een goeie beredenering. IOMAX ben ik wel met je eens, niemand weet wat het is.

Vroeg ook meer om de reden waarom de risico's van DNP het voor jou waard zijn om een aantal weekjes minder lang hoeven te cutten? Niet of anderen clen of T5 gebruiken want dit is vele malen veiliger.
 
Jammer dat er nooit een normale discussie gevoerd kan worden over DNP. Ik zie doorgaans alleen maar papegaaien die ook even hun duit in het zakje moeten doen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Jammer dat er nooit een normale discussie gevoerd kan worden over DNP. Ik zie doorgaans alleen maar papegaaien die ook even hun duit in het zakje moeten doen.
Ik snap niet waarom er een discussie over moet gevoerd worden. Doe eens normaal en val gewoon af in plaats van altijd de korte weg te willen nemen. Bovendien kan het behoorlijke bijwerkingen hebben.
 
Jammer dat er nooit een normale discussie gevoerd kan worden over DNP. Ik zie doorgaans alleen maar papegaaien die ook even hun duit in het zakje moeten doen.
Waarover moet dan gediscussieerd worden? Geen weldenkend mens die ooit iemand DNP zou aanraden na een beetje internet-research.
 
Na een beetje internet-research zouden we helemaal niets gebruiken, maar we doen het toch.
 
Na een beetje internet-research zouden we helemaal niets gebruiken, maar we doen het toch.
DNP is echt niet geschikt voor menselijke consumptie. Ik ben niet tegen supplementen, in feite heb ik vandaag nog enkele studies gelezen waaronder supplementeren met glutathione en L-citrulline. Ik ken DNP als kleurstof omdat ik er rookbommen mee heb gemaakt, het is leuk spul maar niet als supplement. Een supplement moet volgens mij de gezondheid net bevorderen, niet verkloten. Bovendien is het middel al zo oud als de straat, werd in de jaren 30 ofzo gebruikt als dieetpil.
 
Bovendien is het middel al zo oud als de straat, werd in de jaren 30 ofzo gebruikt als dieetpil.
Totdat het in 1938 van de markt werd gehaald omdat ze bij bosjes dood neervielen. Waarschijnlijk waren de toelatingseisen voor een nieuw medicijn toen ook wat minder strikt dan nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven