Fitness Seller

DNP

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De essentie is gewoon dat dnp niet deugt en voor ongedisciplineerde faggots blijkt te zijn die niet de wilskracht op kunnen brengen om natty te cutten, dat is de conclusie die ik trek.
Amen.
 
Dit is toch zeker op DBB al tijden niet meer het geval man, hou jezelf niet voor de gek. Het is gewoon populair naschreeuwen wat een ander zegt om wijs over te komen. Macoe heeft de pech dat ie niet direct een "populair" lid hier is. Toen vntl op een gram DNP zat vond iedereen het maar wat interessant. Was het ook, daar niet van. Same goes voor Skatermarvin die speed slikt om z'n eetpatroon te compenseren ( Iomax ).
[/QUOTE]
Gaan we niet nog eens doen.

Voor de rest heb ik niks tegen dnp of mensen die het gebruiken, kan een nuttige toevoeging zijn tijdens je cut als de risico's het je waard zijn.
 
Dit topic gaat de goede kant op, even in de gaten houden.
 
true, hier word alles afgeraden snap dan het logica niet om hier nog rond te snuffelen.

Nou nee, een medicijn voor paarden met astma is dan wel weer acceptabel voor vetverlies. :emo:
 
vandaar dat de helft hier aan de CLEN/T3/DNP zit of ooit gebruikt heeft.
 
er word een potentieel dodelijk middel afgeraden , snap de commotie niet om het feit dat het afgeraden word .
hij kan nog altijd zijn eigen keuze maken , en daarbij clen is in sommige landen zelfs human grade verkrijgbaar dnp is een ander verhaal word als ''kunstmest'' verkocht aan noobs die teveel enhanced athlete hebben gekeken met die onverantwoordelijke homo tony
 
er word een potentieel dodelijk middel afgeraden , snap de commotie niet om het feit dat het afgeraden word .
hij kan nog altijd zijn eigen keuze maken , en daarbij clen is in sommige landen zelfs human grade verkrijgbaar dnp is een ander verhaal word als ''kunstmest'' verkocht aan noobs die teveel enhanced athlete hebben gekeken met die onverantwoordelijke homo tony

hahahahahha tony:roflol:
 

speciaal voor de dnp gebruikers
 
Dr. Huge :emo:

Ik ben Dr. Poon Hound.

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FE0D3mq1oqt3sL9u755%2Fgiphy.gif
 

speciaal voor de dnp gebruikers
de een beweert hetero te zijn en neukt she males en de ander is al verslaafd aan nubain en hero geweest , echt top lui
 
Een kort maar interessant kijkje in TS zijn postgeschiedenis geeft ook weer wat voor persoon hij is. Werkelijk alles willen proberen voor de shortcut: DNP, anavar, T3, clenbuterol, sustanon en zelfs antibiotica.
En dan gaan citeren van doelen en anderen zijn haters :roflol:
 
ik ben ook wel van het uitproberen eerlijk gezegd;d

Dat was mij enigszins al opgevallen ja :D zowat in elke topic zie ik wel een Col reactie met "been there, done that".
Weet ik iig. bij wie ik moet zijn als ik op zoek ben naar iemand met gebruikerservaring :burns:
 
Een kort maar interessant kijkje in TS zijn postgeschiedenis geeft ook weer wat voor persoon hij is. Werkelijk alles willen proberen voor de shortcut: DNP, anavar, T3, clenbuterol, sustanon en zelfs antibiotica.
En dan gaan citeren van doelen en anderen zijn haters :roflol:

Haha die topics :roflol:

Het topic “transformatie in een jaar” is een aanrader
 
stop met dnp man fucking rommel.. die hard dieeten wat clen erbij en klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven