- Waardering
- 10.945
Amen.De essentie is gewoon dat dnp niet deugt en voor ongedisciplineerde f**gots blijkt te zijn die niet de wilskracht op kunnen brengen om natty te cutten, dat is de conclusie die ik trek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amen.De essentie is gewoon dat dnp niet deugt en voor ongedisciplineerde f**gots blijkt te zijn die niet de wilskracht op kunnen brengen om natty te cutten, dat is de conclusie die ik trek.
[/QUOTE]Dit is toch zeker op DBB al tijden niet meer het geval man, hou jezelf niet voor de gek. Het is gewoon populair naschreeuwen wat een ander zegt om wijs over te komen. Macoe heeft de pech dat ie niet direct een "populair" lid hier is. Toen vntl op een gram DNP zat vond iedereen het maar wat interessant. Was het ook, daar niet van. Same goes voor Skatermarvin die speed slikt om z'n eetpatroon te compenseren ( Iomax ).
true, hier word alles afgeraden snap dan het logica niet om hier nog rond te snuffelen.

er word een potentieel dodelijk middel afgeraden , snap de commotie niet om het feit dat het afgeraden word .
hij kan nog altijd zijn eigen keuze maken , en daarbij clen is in sommige landen zelfs human grade verkrijgbaar dnp is een ander verhaal word als ''kunstmest'' verkocht aan noobs die teveel enhanced athlete hebben gekeken met die onverantwoordelijke homo tony

er word een potentieel dodelijk middel afgeraden , snap de commotie niet om het feit dat het afgeraden word .

ik ben ook wel van het uitproberen eerlijk gezegd;d
zowat in elke topic zie ik wel een Col reactie met "been there, done that".
Een kort maar interessant kijkje in TS zijn postgeschiedenis geeft ook weer wat voor persoon hij is. Werkelijk alles willen proberen voor de shortcut: DNP, anavar, T3, clenbuterol, sustanon en zelfs antibiotica.
En dan gaan citeren van doelen en anderen zijn haters![]()

Haha die topics
Het topic “transformatie in een jaar” is een aanrader