- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar mensen vinden het grappig om dag soort onzin te schrijven. Tot er een nieuw lid op stuit die het uitprobeerde, dan zeggen ze ‘ja het was een grap, dat zie je toch zo?’.
Er zijn een hele hoop labiele mensen die via Google dit soort grapjes tegen komen. Zal maar net iemand zijn met autisme die geen sarcasme kan lezen
Natuurlijke selectieMaar mensen vinden het grappig om dag soort onzin te schrijven. Tot er een nieuw lid op stuit die het uitprobeerde, dan zeggen ze ‘ja het was een grap, dat zie je toch zo?’.
Er zijn een hele hoop labiele mensen die via Google dit soort grapjes tegen komen. Zal maar net iemand zijn met autisme die geen sarcasme kan lezen

sociaal darwinisme
200 werkte prima voor mij, resultaat duidelijk zichtbaar...veel zweten , rest weinig side effect tich veel vetverlies...dus voor nu tevreden
via colonic , kom ff bij mij langs krijg je ook loog om je darm te spoelenHallo jongens ik dacht aan een waterstofperoxide kuur om mijn lichaam te zuiveren en ontsmetten van binnenuit. Iemand ervaringen of tips?
12 weken eod een halve liter en de lege fles breng je anaal invia colonic , kom ff bij mij langs krijg je ook loog om je darm te spoelen

dreft is ook een hele goede ontvetterAl die mensen hier die DNP gebruiken, ik smeer gewoon pindakaas op mijn buik
.
Hallo jongens ik dacht aan een waterstofperoxide kuur om mijn lichaam te zuiveren en ontsmetten van binnenuit. Iemand ervaringen of tips?
200 werkte prima voor mij, resultaat duidelijk zichtbaar...veel zweten , rest weinig side effect tich veel vetverlies...dus voor nu tevreden