MuscleMeat

DNP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou niet hoger gaan dan 400mg echt uitkijken ermee voordat je het weet brand je weg van binnenuit.

Maar mensen vinden het grappig om dag soort onzin te schrijven. Tot er een nieuw lid op stuit die het uitprobeerde, dan zeggen ze ‘ja het was een grap, dat zie je toch zo?’.

Er zijn een hele hoop labiele mensen die via Google dit soort grapjes tegen komen. Zal maar net iemand zijn met autisme die geen sarcasme kan lezen

Maar mensen vinden het grappig om dag soort onzin te schrijven. Tot er een nieuw lid op stuit die het uitprobeerde, dan zeggen ze ‘ja het was een grap, dat zie je toch zo?’.

Er zijn een hele hoop labiele mensen die via Google dit soort grapjes tegen komen. Zal maar net iemand zijn met autisme die geen sarcasme kan lezen

mee eens zal hier op letten, was idd meer als grap

Natuurlijke selectie :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
200 werkte prima voor mij, resultaat duidelijk zichtbaar...veel zweten , rest weinig side effect tich veel vetverlies...dus voor nu tevreden

ik denk dat ik uranium ga sppuiten ik wil een echte mutant worden ,yeah b*ch leaving humanity behind ^^

Hallo jongens ik dacht aan een waterstofperoxide kuur om mijn lichaam te zuiveren en ontsmetten van binnenuit. Iemand ervaringen of tips?

Al die mensen hier die DNP gebruiken :emo:, ik smeer gewoon pindakaas op mijn buik :flex:.

Tip van mij, slik me zaad eiwitrijk koolhydraatarm vet arm dieet!!! + je word kurk droog

Nou hier kan ook wel een slot op, man man man. AAS sectie was toch uitgesloten van onzin posts?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven