XXL Nutrition

'Do to Hamas what the US did to Japan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn nogal wat bijbeluitleggers die geloven dat Johannes naar de toekomst werd meegenomen, en daar geconfronteerd werd met ons bekende, moderne technologie. Omdat hij veel daarvan niet begreep, gebruikte hij zijn eigen woorden en referentiekader om te omschrijven wat hij zag. Zo doet zijn beschrijving van de sprinkhanen '... en het gedruis van hun vleugels was als het gedruis van wagens, wanneer vele paarden ten strijde draven...' denken aan de wieken van gevechtshelicopters.

"mooi" he mensen allemaal! jammer dat de meeste mensen hun ogen dicht hebben.

ik ben alleen bang voor god, ik vrees geen mens en zal ook nooid een mens vrezen, ook al wil isreal een kernbom op moeder aarde werpen zelfs dan hoef je niet bang te zijn, want de overtreder wordt door god gestraft.

Hoe is het politieke gedrag van Israel eigenlijk te verenigen met de leer van Christus?

Voor over ik weet was Christus een zachtaardige man, die gezamenlijke verbondenheid tot doelstelling had en naastenliefde bouwden tussen alle mensen en daarbij niet bevoorrechte of achterstelde. Het ging om mensen.

Als Israelische regering en een groot ander deel van het Joodse kroost ook maar enige aanspraak maakt op het bezitten van het besef van wie die man was wordt het hoog tijd om de flessen Zyklon B richting Tel Aviv te sturen voor een doe het zelf actie.

Jongen, ga jij je eens verdiepen in de geschiedenis en hou in de tussentijd jouw mond.

De strijders van Hamaz zijn vrijheidstrijders die net zo reageren als bijvoorbeeld de Nederlanders gedaan hebben toen hun land werd overrompeld door de Duitsers.
Het zijn de Israëli die de ware agressors zijn, moordenaars van vrouwen en kinderen. Als ik een Hamaz strijder was, en ik moest met lede ogen toezien hoe mijn kinderen in geval van ziekte geen medicijnen hadden en hoe ze maar net genoeg voedsel hadden om te overleven, ja dan schoot ik raketten af en ik nam het geweer in de hand.
Mijn sympathie en steun gaat uit naar mensen die strijden voor hun vrijheid en het welzijn van vrouw en kind.

hamas vermoord hun eigen volk, ze sturen hun eigen kinderen erop uit om te moorden en vieren hun dood. hoe kunnen deze kinderen in vrede leven als ze zelf vol zijn van haat? hamas zijn terroristen die verschrikkelijke dingen doen niet te vergelijken met wat nederlanders deden in de oorlog. je draait het nu om.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edit: ohw die afbeeldingen mag ik niet plaatsen? (begrijpelijk)

vrijheidsstrijders terwijl ze het voorstel staakt het vuren vandaag hebben afgewezen. snap jij het nog?

hamas vermoord hun eigen volk, ze sturen hun eigen kinderen erop uit om te moorden en vieren hun dood. hoe kunnen deze kinderen in vrede leven als ze zelf vol zijn van haat? hamas zijn terroristen die verschrikkelijke dingen doen niet te vergelijken met wat nederlanders deden in de oorlog. je draait het nu om.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edit: ohw die afbeeldingen mag ik niet plaatsen? (begrijpelijk)

Voor het Duitse volk waren de vrijheidstrijders van onze landen ook terroristen. Het hangt er maar vanaf van welke kant je het bekijkt.

Er zijn nogal wat bijbeluitleggers die geloven dat Johannes naar de toekomst werd meegenomen, en daar geconfronteerd werd met ons bekende, moderne technologie. Omdat hij veel daarvan niet begreep, gebruikte hij zijn eigen woorden en referentiekader om te omschrijven wat hij zag. Zo doet zijn beschrijving van de sprinkhanen '... en het gedruis van hun vleugels was als het gedruis van wagens, wanneer vele paarden ten strijde draven...' denken aan de wieken van gevechtshelicopters.

"mooi" he mensen allemaal! jammer dat de meeste mensen hun ogen dicht hebben.

kerel, wat ben jij een idioot! wanneer ga jij je ogen open doen?

ik had er afbeeldingen bij van mislimextremisten die de hitlergroet deden.
Behalve dezelfde ideologie en hetzelfde doel, namelijk de uitroeiing van de Joden, delen moslimextremisten ook dezelfde gebaren met de Nazi's.

in turkije en australie mogen joden niet meer in sommige winkels komen.

ja vreemd he. k lees net weer iets nieuws:

Volgens de krant Yedioth Ahronoth maakt Israël gebruik van nanotechnologie bij het creëren van robots die niet groter zijn dan een wesp. Deze 'bionische' insekten zullen in staat zijn op vijandelijk gebied foto's te nemen, doelwitten op te sporen en deze zelfs te doden of te vernietigen.

In de Bijbel staat dat er in het eind der tijden een enorme wereldoorlog zal komen die zowel in de fysieke als in de geestelijke wereld zal worden uitgevochten. 'En er kwam oorlog in de hemel; Michael en zijn engelen hadden oorlog te voeren tegen de draak; ook de draak en zijn engelen voerden oorlog, maar konden geen standhouden, en hun plaats werd in de hemel niet meer gevonden. En de grote draak werd op de aarde geworpen, de oude slang, die genaamd wordt duivel en de satan, die de gehele wereld verleidt; hij werd op de aarde geworpen, en zijn engelen met hem.' (Openbaring 12:7-9).

Een groot deel van de mensheid zal zich vervolgens aansluiten bij de oorlog tegen de christelijke God, en een beroep doen op hun eigen 'goden'. Zij 'bekeerden zich niet van de werken hunner handen, om de boze geesten niet meer te aanbidden, en de gouden, zilveren ,koperen, stenen en houten afgoden, die niet kunnen zien, noch horen of gaan, en zij bekeerden zich niet van hun moorden, noch van hun toverijen, noch van hun hoererij, noch van hun dieverijen.' (Opb.9:20-21)
Hele volken zullen zich daarbij doelbewust laten leiden door boze geesten: 'En ik zag uit de bek van de draak en uit de bek van het beest en uit de mond van de valse profeet drie onreine geesten komen, als kikvorsen; want het zijn geesten van duivelen, die tekenen doen, welke uitgaan naar de koningen der gehele wereld, om hen te verzamelen tot de oorlog op de grote dag van de almachtige God... En hij verzamelde hen op de plaats, die in het Hebreeuws genoemd wordt Harmageddon.' (Opb.16:13-14+16)

Deze grootste veldslag aller tijden, waarbij de oosterse legermachten zich verzameld hebben om Israël te vernietigen, zal beeindigd worden door de terugkomst van Jezus Christus, die al deze legers zal verpletteren. Dat is tenminste het scenario waar veel christenen in geloven. :)

De beschrijvingen in Openbaring over de laatste 7 jaar van de Aarde in haar huidige vorm staan bol van de gruwelen die over de weigerachtige mensheid zullen komen. Eén passage, die al heel lang tot de verbeelding spreekt, gaat over de verschijning van een soort sprinkhanen op de wereld, die vijf maanden lang de mensen zullen kwellen:

'En uit de rook kwamen sprinkhanen op de aarde te voorschijn en hen werd macht gegeven, gelijk schorpioenen der aarde macht hebben... En hun werd gegeven, dat zij (de mensen) niet zouden doden, maar dat de mensen zouden gepijnigd worden, vijf maanden lang; en hun pijniging was als de pijniging door een schorpioen, wanneer hij een mens steekt. En in die dagen zullen de mensen de dood zoeken, maar hem geenszins vinden...' (Opb.9:3-6)

bron:

[Link niet meer beschikbaar]

gaat er al een belletje rinkelen? :) staat allemaal in de bijbel whoehoeeeh :clap:

Maar als deze oorlog dus niet het einde der tijden blijkt te zijn, geloof je dan niet meer?

wat satan doet staat ook in de bijbel. het hoort bij de tekenen van de eindtijd.

De wetenschappelijke constante die in Daniël is ontdekt, wijst via verschillende rekenmethodes op de periode tussen 2008 en 2015 als de 'Apocalyps', ook wel bekend als de 7 jaar durende 'grote verdrukking'.

Laat ons even meegenieten als je wilt?

en wat doet de satan allemaal als ik vragen mag?

Hij, en zijn speeltuin (de hel), zijn de 'stok achter de deur' van het geloof. Een (evolutionair noodzakelijke) eigenschap om uittreding van het geloof tegen te gaan en zodoende het voortbestaan van het geloof zelf te waarborgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven