ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat het wel past met het idee van een escalatieladder (of zoiets).Het is een meme , maar wel 1 die de wenkbrauwen doen rijzen
Een trailerbouwbedrijf hiero maakt honderden voertuigen (oa leopards) voor het Amerikaanse leger. Er zijn er ook al tig op transport richting het oosten.

Ik heb voorgaande discussie niet helemaal gevolgd, maar ik weet 100% zeker dat de Amerikanen niet met de Leopard rijden. Hun enige tank is de M1 Abrams.Een trailerbouwbedrijf hiero maakt honderden voertuigen (oa leopards) voor het Amerikaanse leger. Er zijn er ook al tig op transport richting het oosten.
Maar dat is vast allemaal toeval![]()
Leopard wordt alleen in Duitsland gemaakt ook.Ik zal eens navragen hoe het zit. Weet zeker dat er een tijdje geleden vanuit dat bedrijf een Leopard reed, zodoende is dat de enige tanknaam die ik ken (vond het al heel wat dat ik dat wist te onthoudenIk heb voorgaande discussie niet helemaal gevolgd, maar ik weet 100% zeker dat de Amerikanen niet met de Leopard rijden. Hun enige tank is de M1 Abrams.Leopard wordt alleen in Duitsland gemaakt ook.
). Maar gok dat het dan gaat om trailers waarop ze die dingen vervoeren ofzo
Ik zal eens navragen hoe het zit. Weet zeker dat er een tijdje geleden vanuit dat bedrijf een Leopard reed, zodoende is dat de enige tanknaam die ik ken (vond het al heel wat dat ik dat wist te onthouden). Maar gok dat het dan gaat om trailers waarop ze die dingen vervoeren ofzo
![]()
Megaorder Amerikaanse leger 'next level' voor trailerbouwer Broshuis
Het Amerikaanse leger plaatste een mega-order van 50 miljoen bij trailerbouwbedrijf Broshuis uit Kampen. Voor directeur en eigenaar van het meer dan een eeuw oude familiebedrijf Pieter-Bas Broshuis een heel mooi moment. Hij maakte ook wel eens anders mee. ,,Als je diep hebt gezeten, dan is dit...www.destentor.nl
![]()
170th semi-trailer for US army
The US military officially commissioned their 170th semi-trailer. This means that Broshuis B.V has now successfully completed its largest-ever orderwww.broshuis.com

Ik krijg nu wel opeens de neiging om allerlei misdaden in de Zaanstreek te begaan.