MuscleMeat

Sticky Do you even MEME?

Echter, als ik kijk naar al die huidige gendertypetjes, dan weet ik eigenlijk wel zeker dat dat soort mensen dit
1675620409753.jpg

niet gebouwd hebben.
Binnen de phalanx bij oa Spartanen zouden ook wel "geliefden" naast elkaar worden gezet met het idee dat ze dan nog moediger zouden vechten.

Nu kan ik me niet echt voorstellen dat de typjes van tegenwoordig met z'n 300 (en wat bondgenoten) zouden optrekken tegen de Perzen.

Binnen de phalanx bij oa Spartanen zouden ook wel "geliefden" naast elkaar worden gezet met het idee dat ze dan nog moediger zouden vechten.

Nu kan ik me niet echt voorstellen dat de typjes van tegenwoordig met z'n 300 (en wat bondgenoten) zouden optrekken tegen de Perzen.
Beloof ze 72 maagden. ;)

Is opzich ook niet gek gezien de natuurlijke verhouding hetero, homo en bi.

Jongensliefde was echter wel een ding, zie de Spartaanse opvoeding.
Daar stond al iets over in de post die je citeerde en die daarna.

Maar uiteindelijk waren die Spartanen gewoon getrouwd. De werelden van mannen en vrouwen waren toen meer gescheiden en dan, vergelijk de gevangenis, gebeurt er weleens wat.

Ook de Spartanen waren een elitaire bovenlaag, net als dat in de Atheense democratie maar een zeer beperkt aantal burgers stemrecht had of actief was.

Mijn punt is vooral dat nu zeggen dat ze eigenlijk non-binaire biseksuele genderfluïde elfjes waren een invulling is aan de geschiedenis met denkbeelden of ideeën van nu.

Voor zover ik weet is genderfluïditeit (en al die andere genderdingen) echter nooit echt een ding geweest. Misschien dat iemand hier meer over weet?

Aan de andere kant, we hebben geen flauw idee hoe men 10.000 jaar geleden over dingen dacht, laat staan 100.000 jaar geleden. We weten niet eens hoe, wanneer en door wie al die piramides gebouwd zijn. Ook niet waarom ze gebouwd zijn. Misschien was iedereen toen wel een non-binaire pansexuele queerboy.
Zeedieren wel, die zijn helemaal queer. Zo worden clownvissen hermafrodiet geboren. Als nemo gebaseerd was op de waarheid, had Nemo het met zijn vader - in de rol als moeder- gedaan.

Vrouwtjes zeepaardjes bevruchten het mannetje

Bij de zeekat zijn de beta mannetjes travestiet. Ze doen zich voor als vrouwtje om zo dichterbij te komen, en als het vrouwtje niet oplet wordt ze bevrucht door een travestiet mannetje

Platwormen zwaardvechten met hun penis, de verliezer wordt bevrucht en daarmee dus het vrouwtje

download.jpeg

Dir genderneutrale zeedieren komen gewoon niet zo snel een partner tegen. Maarja dat is ook zo onaardig om over mensen te zeggen 😬

Nog meer nutteloze feitjes hebben? :D
De voortplanting van de Osedax is helmaal bizar

Bij de zeekat zijn de beta mannetjes travestiet. Ze doen zich voor als vrouwtje om zo dichterbij te komen, en als het vrouwtje niet oplet wordt ze bevrucht door een travestiet mannetje
Het ziet er wel bizar uit als je dit op het droge, door mensen, ziet gebeuren.
:trollfacex:

Nog meer nutteloze feitjes hebben? :D
De voortplanting van de Osedax is helmaal bizar
Hoezo nutteloos?
*Verkleedt zich als vrouw*

Wat het ook was, het was vast iets waar de oude Grieken niet vies van waren. Taboe op geslacht en homoseksualiteit kwam volgens mij pas in de middeleeuwen

Klopt, o.a. de Romeinen deden er ook totaal niet moeilijk over.

Het was met name onder ethisch-morele invloed van het christendom, dat de boel zo preuts als de pest werd in alle geslachtelijke en seksuele opzichten.

Klopt, o.a. de Romeinen deden er ook totaal niet moeilijk over.

Het was met name onder ethisch-morele invloed van het christendom, dat de boel zo preuts als de pest werd in alle geslachtelijke en seksuele opzichten.
Euh, de Romeinen deden er op verschillende manieren in verschillende periodes wel moeilijk over.

Was wel een lekker paard naar ik mij heb laten vertellen.

Terug
Naar boven