- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zie ik ze het liefst en als ze dan ook nog vegan zijn gaat me hart helemaal snel kloppen!
Zo zie ik ze het liefst en als ze dan ook nog vegan zijn gaat me hart helemaal snel kloppen!

Niet echt, alleen krijg ik dan klappen van me vriendin. Beetje hetzelfde hoe jou situatie is snapteWel van een afstandje dan, want eropaf lopen en een praatje maken is natuurlijk te moeilijk voor je![]()
Niet echt, alleen krijg ik dan klappen van me vriendin. Beetje hetzelfde hoe jou situatie is snapte
sowieso als je klappen krijgt van je vriendin als jij een praatje maakt met een vrouw..nja..dan zit je ook niet goed 
Krijg dat alleen bij knappe vrouwen dus als je keer in de buurt bent en een sessie samen wilt doen is dat geen probleem, die goedkeuring krijg ik wel van me vriendin.Nee, die snap ik niet, zo is mijn situatie nietsowieso als je klappen krijgt van je vriendin als jij een praatje maakt met een vrouw..nja..dan zit je ook niet goed
![]()
Krijg dat alleen bij knappe vrouwen dus als je keer in de buurt bent en een sessie samen wilt doen is dat geen probleem, die goedkeuring krijg ik wel van me vriendin.
ja dat is beter in een relatie, goedkeuring van je vriendin of anders klappen 
Helmond hè'goedkeuring'ja dat is beter in een relatie, goedkeuring van je vriendin of anders klappen
![]()
Verwacht dat je iig een Brabander bent aangezien je jou mond niet kan houden on constant aan het ouwhoeren bent
Verwacht dat je iig een Brabander bent aangezien je jou mond niet kan houden on constant aan het ouwhoeren bent