- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien was vroeger niet alles beter, maar de muziek was wel van een ander niveau.
Ik ben van vroeger en toen was alles beter.Misschien was vroeger niet alles beter, maar de muziek was wel van een ander niveau.
Mail de aivd even, die hebben vast een algoritme hebben draaien die dat bepaalt.@inVorm hoe lang ben je al geradicaliseerd? En wanneer ga jij je eerste bomaanslag plegen?
Nee op mn werk laat ik me zelden uit of ik moet echt weer iets stoms zien zoals iedereen die daar weer als een slaaf zo'n mondkapje opzet over een maand.Zou me niks verbazen als Invorm mijn collega van kantoor is. Mocht dat zo zijn dan houdt hij zich op het forum nog in![]()
Oh dan ben je zeker niet Gerrie van kantoor. Die loopt om 6:25 bij het koffieapparaat te roepen dat het de schuld is van de satanisten en de joden. Naar iedereen die het wil horen. En ook als je het niet wil horen.Nee op mn werk laat ik me zelden uit of ik moet echt weer iets stoms zien zoals iedereen die daar weer als een slaaf zo'n mondkapje opzet over een maand.
Bedrijf in koffieapparaten?Oh dan ben je zeker niet Gerrie van kantoor. Die loopt om 6:25 bij het koffieapparaat te roepen dat het de schuld is van de satanisten en de joden. Naar iedereen die het wil horen. En ook als je het niet wil horen.
Begin gaf hij nog wel nuttige sites en info maar in een jaar tijd redelijk geradicaliseerd. Zou per vandaag ook weg gaan bij ons bedrijf.
Nee, propagandamachines.