- Waardering
- 32.510
- Massa
- 160kg
Je bent geen west brabander iig dus zeker weten oost dus ik verwacht dat je iig niet ver van Helmond vandaan komt?
Worstenbroodjes of bosche bollen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent geen west brabander iig dus zeker weten oost dus ik verwacht dat je iig niet ver van Helmond vandaan komt?
Worstenbroodjes of bosche bollen?

Den bosch dus
houdoeZegt degene die hbo/gymnasium zegt alsof ze hetzelfde zijnWelke wijk in Den Bosch ben je opgegroeid?
93 dus je bent 30 jaar, zelfde leeftijd als me vriendin. Je bent sowieso niet geschikt voor hbo/gymnasium dus waarschijnlijk vmbo = koning willem 1 college?
Misschien was je wel bff met me vriendin back in highshool, spot ik je nog in de jaarboeken!

Vraag gewoon je vriendin of er vroeger in haar klas een super irritant meisje zat. 😌
Met een beetje pech levert dat een blauw ook op.Vraag gewoon je vriendin of er vroeger in haar klas een super irritant meisje zat. 😌

Niet echt, alleen krijg ik dan klappen van me vriendin. Beetje hetzelfde hoe jou situatie is snapte
Ik wil het wel uitleggen (dit is een leugen) maar ik heb geen zin in een ellenlange discussie.
Ik wil het wel uitleggen (dit is een leugen) maar ik heb geen zin in een ellenlange discussie.
Ok, groetjesOfff..klein adviesje hoor, of je leest gewoon de rest waarin je ziet dat hij ongelijk heeft? Of kun je niet verder kijken dan je neus lang is?