Fitness Seller

Sticky Do you even MEME?

1695888625464.png
Dit is een Imbel IA2, met een non-reciprocating charge handle. Helemaal ok om het wapen zo vast te houden.

1695997156203.png

Was dat niet gewoon de communicatie die plaatst vond?
Ja dit.

"(...)Thus the first sound of the handshake is the dial tone, followed by a phone number in the familiar key of Dual-Tone Multi-Frequency, a system that assigns a special tone to every digit, including a country code, area code, and seven-digit phone number. After a pause, the answering modem responds with a tone that initiates a protocol, or a special conversational routine, like V.8bis, another ITU recommendation. When the calling modem accepts the protocol, the real negotiations can begin."

Waarom ben jij zo ongelooflijk sterk?
Ik ruik vooral sterk.

Maar het (geheime) antwoord is: een strak programma en ongelofelijke discipline. Elke dag uitslapen; de dag meteen beginnen met Grolsch Kanon, dat is hectisch want bier voor 12 uur telt dubbel; een beetje delegeren in het ziekenhuis waar ik de booze ook weet te vinden; powernapje nu en dan; niet te vergeten: de hele dag snacken; terug naar huis langs de Amstel, beetje springen over de verkeersdrempels daar met 120km/h; en eenmaal thuis nog de nodige hapjes en drankjes, liefdevol aangereikt door moeder de vrouw. Herhalen.

Laatst bewerkt:
Ik ruik vooral sterk.

Maar het (geheime) antwoord is: een strak programma en ongelofelijke discipline. Elke dag uitslapen; de dag meteen beginnen met Grolsch Kanon, dat is hectisch want bier voor 12 uur telt dubbel; een beetje delegeren in het ziekenhuis waar ik de booze ook weet te vinden; powernapje nu en dan; niet te vergeten: de hele dag snacken; terug naar huis langs de Amstel, beetje springen over de verkeersdrempels daar met 120km/h; en eenmaal thuis nog de nodige hapjes en drankjes, liefdevol aangereikt door moeder de vrouw. Herhalen.
Ja die drempels langs de Amstel (van Uithoorn tot Amstelveen) kan je wel flink op vliegen.

Hoe heet dit schema?

Laatst bewerkt:
Voordat die drempels er lagen nam ik sommige bochten met kneedown met 150, maar die verre sprongen zijn ook wel leuk in het donker. Het dashboard (TC) van mijn Guzzi protesteert dan in bonte waarschuwingskleuren.

sneaky
Ik kwam daar dus een keer plots achter toen ik door een bocht ging. 110, redelijk plat, en toen lag er opeens midden in de bocht een fucking drempel. What the f**k. Kwam met beide wielen los, landde, pakte gelukkig meteen grip en zoefde weer verder.

Mijn hart heeft toen wel een paar slagen gemist.

Welke fucking r*tard plaatst er nou een drempel midden in een bocht.

Terug
Naar boven