bob003
Novice
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Dit is een Imbel IA2, met een non-reciprocating charge handle. Helemaal ok om het wapen zo vast te houden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een Imbel IA2, met een non-reciprocating charge handle. Helemaal ok om het wapen zo vast te houden.
ik heb ook alleen maar verstand van kernwapens.Dit is een Imbel IA2, met een non-reciprocating charge handle. Helemaal ok om het wapen zo vast te houden.
Dat ze gebouwd zijn op los zand.

Ik had vroeger een inbel modem maar ik kan mij niet herinneren dat mijn vader die zo vasthield.Dit is een Imbel IA2, met een non-reciprocating charge handle. Helemaal ok om het wapen zo vast te houden.
Ik had vroeger een inbel modem maar ik kan mij niet herinneren dat mijn vader die zo vasthield.
voor het dramatische effectHeeft iemand een verklaring vanwaar die specifieke trippende geluidjes eigenlijk? Kbdoel, iedereen kent ze, maar, waarom zijn het die geluiden?
*inb4 dat zie je toch in dat filmpje, duh.
Ja precies.
Google hetHeeft iemand een verklaring vanwaar die specifieke trippende geluidjes eigenlijk? Kbdoel, iedereen kent ze, maar, waarom zijn het die geluiden?
*inb4 dat zie je toch in dat filmpje, duh.
Ik dacht dat 1 van de slimme mannen hier daar vast wel antwoord op wist.
Was dat niet gewoon de communicatie die plaatst vond?Ik dacht dat 1 van de slimme mannen hier daar vast wel antwoord op wist.
Ja dit.Was dat niet gewoon de communicatie die plaatst vond?
Stel nog maar een vraag dan, een echte.Ik dacht dat 1 van de slimme mannen hier daar vast wel antwoord op wist.
Waarom ben jij zo ongelooflijk sterk?
Ik ruik vooral sterk.
Ja die drempels langs de Amstel (van Uithoorn tot Amstelveen) kan je wel flink op vliegen.Ik ruik vooral sterk.
Maar het (geheime) antwoord is: een strak programma en ongelofelijke discipline. Elke dag uitslapen; de dag meteen beginnen met Grolsch Kanon, dat is hectisch want bier voor 12 uur telt dubbel; een beetje delegeren in het ziekenhuis waar ik de booze ook weet te vinden; powernapje nu en dan; niet te vergeten: de hele dag snacken; terug naar huis langs de Amstel, beetje springen over de verkeersdrempels daar met 120km/h; en eenmaal thuis nog de nodige hapjes en drankjes, liefdevol aangereikt door moeder de vrouw. Herhalen.
Ja die drempels langs de Amstel (van Uithoorn tot Amstelveen) kan je wel flink op vliegen.
sneaky
Ik kwam daar dus een keer plots achter toen ik door een bocht ging. 110, redelijk plat, en toen lag er opeens midden in de bocht een fucking drempel. What the f**k. Kwam met beide wielen los, landde, pakte gelukkig meteen grip en zoefde weer verder.Voordat die drempels er lagen nam ik sommige bochten met kneedown met 150, maar die verre sprongen zijn ook wel leuk in het donker. Het dashboard (TC) van mijn Guzzi protesteert dan in bonte waarschuwingskleuren.
sneaky