MuscleMeat

Sticky Do you even MEME?

Ik kwam daar dus een keer plots achter toen ik door een bocht ging. 110, redelijk plat, en toen lag er opeens midden in de bocht een fucking drempel. What the f**k. Kwam met beide wielen los, landde, pakte gelukkig meteen grip en zoefde weer verder.

Mijn hart heeft toen wel een paar slagen gemist.

Welke fucking r*tard plaatst er nou een drempel midden in een bocht.
Volgens mij liggen ze er al meer dan 20 jaar.

Nee man. Die iig niet. Dit was ong 10 jaar geleden alweer trouwens. Op m'n zwarte z750.
10 of 20 jaar is bijna hetzelfde voor mij. Als je een drempel niet verwacht kan dat scary zijn. Je mag er maar 60 trouwens, mijn nieuwe ato vertelde me dat de hele tijd vandaag.

10 of 20 jaar is bijna hetzelfde voor mij. Als je een drempel niet verwacht kan dat scary zijn. Je mag er maar 60 trouwens, mijn nieuwe ato vertelde me dat de hele tijd vandaag.
Ze hadden dit trouwens ook bij Groenhof een keer gedaan. Een drempel midden in de bocht bij Groenelaan. Die is later verplaatst naar voor de bocht.

Ze hadden dit trouwens ook bij Groenhof een keer gedaan. Een drempel midden in de bocht bij Groenelaan. Die is later verplaatst naar voor de bocht.
Is dat in Amstelveen? Aan het begin van de zomer was Ouderkerk afgesloten (moet naar Diemen) en moest ik daardoor om in de buurt van A'dam te komen. In die buitenwijken waren een soort valkuilen aangelegd, gelukkig was het toen niet donker.

Is dat in Amstelveen? Aan het begin van de zomer was Ouderkerk afgesloten (moet naar Diemen) en moest ik daardoor om in de buurt van A'dam te komen. In die buitenwijken waren een soort valkuilen aangelegd, gelukkig was het toen niet donker.
Yes is in Amstelveen bij Amstelveen ziekenhuis in de buurt.

Die brug bij Ouderkerk was idd drama elke dag. Ik zwem/zwom daar in het Amstelbad en mijn vriendin werkte in Ouderkerk.

1696015944661.png
1696015960895.png
1696015991568.png
1696015970573.png
1696016008024.png
1696016135910.png

Terug
Naar boven